אפל הכריזה באופן רשמי על פיצ'ר סליקת האשראי החדש שלה, שעונה לשם Tap to Pay. הפיצ'ר החדש יאפשר למשתמשים עסקיים להפוך את האייפון שלהם למסוף סליקת אשראי נייד, התומך בקבלת תשלום באמצעות כרטיסי אשראי תומכים וארנקים דיגיטליים, ללא צורך בחומרה נוספת. הפיצ'ר יהיה זמין בהמשך השנה ובתחילה רק ברחבי ארצות הברית.
1 צפייה בגלריה
הפיצ'ר החדש של אפל - Tap to Pay
הפיצ'ר החדש של אפל - Tap to Pay
הפיצ'ר החדש של אפל - Tap to Pay
(צילום: Apple)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

Tap to Pay יאפשר לבעלי העסקים לוותר לחלוטין על הצורך בשימוש במסופי אשראי ייעודיים, על ידי הפיכת האייפון שלהם למסוף סליקת האשראי. על פי ההצהרה שנמסרה על ידי אפל, Stripe ו-Shopify יהיו שירותי סליקת האשראי הייעודיים הראשונים שיתמכו בפיצ'ר החדש. נכון להיום הפיצ'ר עדיין נמצא בפיתוח, והוא צפוי להגיע למשתמשים במסגרת עדכון לגרסת הבטא הבאה של מערכת ההפעלה iOS.
הפיצ'ר החדש עושה שימוש בשבב ה-NFC של האייפון, כך שהוא זמין לשימוש עם כרטיסי אשראי התומכים בתשלום ללא מגע וכן עם מגוון שירותי התשלום הדיגיטליים, בהם Google Pay וכמובן Apple Pay, לצד שירותי תשלום רבים אחרים. אפל ציינה בנוסף כי הדגם הישן ביותר שיתמוך בפיצ'ר החדש הוא אייפון Xs.
לאפל כמובן היה חשוב להבהיר שהפיצ'ר החדש ישמור על פרטיות המשתמשים, ושהיא לא תאסוף מידע על המשתמשים ועל הרכישות שלהם כאשר נעשה בו שימוש. יחד עם זאת, זה לא יפתיע אף אחד אם אנשים רבים יהססו לקרב את כרטיסי האשראי שלהם לאייפון לא מוכר, לפחות בתחילת הדרך.