שנת הפעילות של שבט הצופים - "אלמוג", נפתחה במיאמי, ביום ראשון האחרון בפעילות ראשונה חגיגית בה לקחו חלק כ- 250 חניכים. הילדים והוריהם התרגשו לפגוש ולהכיר את המשפחות הותיקות ולקבל בברכה את המשפחות החדשות, שהצטרפו למשפחת שבט "אלמוג". צוות הפעילים של השכבה הבוגרת בניצוחו של השליח - אביתר שלו, בנה מבעוד מועד שער כניסה מלכותי, מסנדות וחבלים, שער המקושט בצבעי חום וורוד- שהם צבעי שבט "אלמוג". כל החניכים קיבלו כתרים ורודים, אשר שיוו למפגש אווירה מלכותית ומיוחדת. 

2 צפייה בגלריה
dfhdfh
dfhdfh
(חניכי שבט "אלמוג", בפעולה)

מדריכי השבט, בהדרכתה של טלי עפרוני, העבירו פעילות היכרות לחניכים וגם ההורים נהנו ממשחקי היכרות חוויתיים. ניכר היה כי החניכים נהנו מהמשחקים יחדיו, אין ספק שהם התגעגעו לפעילויות מסוג זה במרחב החיצוני. הפעילות השנתית של השבט כוללת פעילויות מגוונות, אירועים ומחנות באווירה ישראלית מהנה. הפעילות מיועדת לילדי כתות ג'- י"ב והיא מתקיימת בימי ראשון בין השעות 4-6 אחר הצהריים, במרכז הקהילתי היהודי ע"ש "סורף" שבפלנטיישן. חניכי כתות א'-ב' יוכלו לטעום מפעילות צופית במסגרת תכנית "צופים לקטנטנים". 
לפרטים נוספים ולהצטרפות לצופים אנא צרו קשר עם גל גן-אל
בטלפון 781-492-3698 
שבט אלמוג הכי בבית שאפשר!
בברכת שנת פעילות פוריה ומהנה. 

"רעות"  "ורעות נשים", מקיימים מפגש וירטואלי מכונן בהשתתפות גיבור ישראל, תת אלוף (במיל.) אביגדור קהלני. המפגש המכונן יתקיים בהשראת הסדרה - "שעת נעילה" .
כאשר פנו לקהלני, בבקשה לספר את סיפורו האישי, במלחמת יום הכיפורים, הוא נעתר מיידית ואף רתם קבוצת לוחמים להם הוא קורא, ״אחי גיבורי התהילה״. הלוחמים יספרו את סיפורם האותנטי מקרבות הבלימה ברמת הגולן של השיריון הסורי, ״בעמק הבכא״. אביגדור קהלני, ישתתף אישית במפגש ״הזום״, ויסכם, עם תובנות והפקת מסקנות לגבי העתיד.

2 צפייה בגלריה
dfhdfh
dfhdfh
(אביגדור קהלני)


להצטרפות למפגש הוירטואלי: סיסמא 114834