שעות אחרי התאונה הקטלנית על סט הצילומים של הסרט Rust אתמול (ה') בניו מקסיקו, במסגרתה אלק בולדווין ירה למוות בשוגג במנהלת הצילומים ובבמאי שנפצע, השחקן הגיב לראשונה על התקרית בטוויטר: "אין מילים להעביר את ההלם והעצב בנוגע לתאונה הטראגית שלקחה את חייה של הלינה האצ'ינס, אישה, אם וקולגה מאוד מוערכת של כולנו. אני משתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה כדי לטפל ולהבין איך הטרגדיה הזו התרחשה", כתב בולדווין בחשבונו הרשמי.
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין
אלק בולדווין
אלק בולדווין לאחר התקרית
(AP)
בציוץ נוסף הוסיף השחקן, "אני בקשר עם בעלה, הצעתי את תמיכתי לו ולמשפחה. הלב שלי נשבר עבור בעלה, בנם וכל מי שהכיר ואהב את הלינה".
התאונה הטראגית התרחשה כאמור על סט הצילומים בסרט העצמאי שבו בולדווין משחק ומשמש כמפיק שותף. לפי דיווחי הרשויות בשעה 13:50, זמן מקומי, בולדווין ירה באביזר אקדח, במסגרת צילומי הסרט, אולם הנשק שהיה אמור להיות מנוטרל ירה. בשלב זה עדיין לא ברור מדוע הנשק ירה אך ככל הנראה היה בו כדור אמיתי. באי-מייל ששלח איגוד עובדי הבמה בארצות הברית (IATSE) לעובדיו, נכתב כי באביזר האקדח היה כדור חי אחד ש"נורה בטעות" על ידי "השחקן הראשי".
בתקרית נהרגה כאמור, מנהלת הצילומים של הסרט, הלינה האצ'ינס בת ה-42 ונפצע הבמאי ג'ואל סוזה שפונה לבית החולים. אף אחד לא נעצר עדיין, אולם החקירה פעילה והמשטרה ממשיכה לתשאל את העדים. בולדווין בן ה-68 הגיע לתחנת המשטרה בסנטה פה מרצונו החופשי ואף נתן הצהרה. בתמונות שצולמו לאחר התקרית הוא נראה נסער.
גולשים ערניים שמו לב שבשנת 2017 בולדווין שיתף בטוויטר כתבה על שוטר שירה בחשוד בטעות וכתב: "מעניין איך זה ודאי מרגיש להרוג מישהו..."
הפקת הסרט פרסמה הצהרה בה הודיעה כי צילומי הסרט מושהים לזמן בלתי מוגבל. "כל חברי הקאסט והצוות הרוסים לחלוטין מהטרגדיה היום, ואנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתה של הלינה ולאהוביה".
2 צפייה בגלריה
אלק בולדווין
אלק בולדווין
אלק בולדווין לאחר התקרית
(AP)