מתחרה סינית חדשה בשוק הסמארטפונים בישראל: מותג הסלולר הסיני Vivo מגיע לישראל תחת הייבוא הרשמי של חברת בנדא מגנטיק. בתחילת הדרך יושקו בארץ ארבעה דגמים נבחרים של המותג - שניים לשוק הביניים ושניים לשוק הגבוה. הדגם היקר ביותר שיושק בישראל יעלה כ-1,999 שקלים. בנוסף תציע היבואנית שירותי תיקון מלאים הכוללים החלפה של מכשיר פגום בחדש.
2 צפייה בגלריה
Vivo V23 5G
Vivo V23 5G
Vivo V23 5G
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

ארבעת המכשירים הראשונים של המותג יגיעו לישראל במהלך החודש הקרוב. בראש הרשימה ניתן למצוא את דגם V23 5G שהוכרז לראשונה במהלך כנס CES 2022 שהתקיים בחודש ינואר האחרון. דגם זה יציע מסך בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית +FHD בעל תמיכה בקצב רענון של 90 הרץ ופאנל AMOLED. מתחת למכסה המנוע נקבל את ערכת השבבים Dimensity 920 5G של חברת MediaTek המיוצרת בהליך של 6 ננו-מטר לצד 8 או 12 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ועד 256 גיגה-בייט זיכרון אחסון שאינו ניתן להרחבה. סוללת המכשיר תגיע בנפח של 4,200 מיליאמפר-שעה ותציע יכולות טעינה מהירה בהספק של 44 וואט, שתאפשר להטעין את המכשיר מ-1% ל-68% בתוך חצי שעה. בצד הצילום נקבל מערך צילום משולש הכולל עדשה ראשית רחבה בעלת חיישן ברזולוציית 64 מגה-פיקסל לצד מצלמה אולטרה-רחבה בעלת חיישן ברזולוציית 8 מגה-פיקסל ומצלמת תקריב (Macro) בעלת חיישן ברזולוציית 2 מגה-פיקסל.
לצד V23 5G יגיעו לישראל שלושה מכשירים נוספים, בהם Y76 5G שיציע מערך צילום משולש בעל חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה-פיקסל, סוללה בנפח 4,100 מיליאמפר-שעה בעלת יכולות טעינה מהירה ומסך IPS. לצידו יושקו שני מכשירי ביניים נוספים, Y33s ו-Y21, שיציעו מפרט ביניים משתלם במחירים אטרקטיביים.

הנבחרת הפותחת של Vivo בישראל:

  • דגם Y21 במחיר מומלץ לצרכן של 599 שקלים
  • דגם Y33s במחיר מומלץ לצרכן של 949 שקלים
  • דגם Y76 5G במחיר מומלץ לצרכן של 1,199 שקלים
  • דגם V23 5G במחיר מומלץ לצרכן של 1,999 שקלים
2 צפייה בגלריה
Vivo Y76 5G
Vivo Y76 5G
Vivo Y76 5G
(צילום: Shutterstock)
במסגרת שנת האחריות הראשונה של המכשירים תציע בנדא מגנטיק שירותי אחריות מלאים, הכוללים בין היתר החלפה מלאה של המכשיר הפגום בחדש במידה והתגלה פגם שמקורו ביצרן. במקרים של שבר במסך או נזק אחר למכשיר, הלקוח יישא בעלות התיקון אך יקבל מכשיר חדש לחלוטין ולא מכשיר מתוקן.
"השוק הישראלי רווי במותגי סלולר ובמכשירים מסוגים שונים", אמר פול גלנד, סמנכ"ל שיווק בבנדא מגנטיק. "בחרנו לשווק את מותג Vivo שגבר בחציון האחרון על כל מתחריו בשוק הסיני. מדובר במותג ענק וידוע שיביא עימו ערך מוסף לצרכן הישראלי".