שנה אחרי שהציגה את האופציה להעלים הודעות באופן אוטומטי שבוע לאחר שנשלחו, הוסיפה לאחרונה וואטסאפ את האפשרות למחוק הודעות אחרי פרקי זמן קצרים או ארוכים יותר, וכן את האפשרות להפעיל את הפיצ׳ר החדש באופן גורף לכלל הצ'אטים באפליקציית המסרים.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
אפליקציית וואטסאפ
(צילום: shutterstock)

עוד מדריכים שיעניינו אתכם:

וואטסאפ הציגה את פיצ'ר ההודעות הנעלמות לפני כשנה בשאיפה לשפר את פרטיות המשתמשים. "לא כל ההודעות צריכות להישמר לנצח", הסביר מנכ"ל מטא מארק צוקרברג כשהכריז מוקדם יותר החודש על האפשרויות החדשות שנוספו לוואטסאפ. מדובר בקונספט שמזכיר את הסטורי של אינסטגרם - תמונות וסרטונים שנעלמים באופן אוטומטי לאחר 24 שעות - שהפך בשנים האחרונות לאחד הפורמטים האהובים על המשתמשים ברשתות החברתיות.
אז איך זה עובד? כל שעליכם לעשות הוא לגשת לצ׳אט בו תרצו להפעיל את הפיצ׳ר וללחוץ על הודעות זמניות. בתפריט זה תוכלו לבחור האם להפעיל את ההודעות הזמניות לצ׳אט שבחרתם, ובתוך כמה זמן ההודעות שישלחו בצ׳אט זה יימחקו. בזכות העדכון החדש, ניתן כעת לבחור את משך הזמן שצריך לעבור עד שההודעה עצמה תיעלם. נכון להיום, ישנה אפשרות למחוק הודעה באופן אוטומטי אחרי 24 שעות, 7 ימים ואפילו 90 ימים.
איך להפעיל הודעות זמניות בצ'אט וואטסאפ
כמו כן יהיה ניתן מעתה להפעיל את פיצ׳ר ההודעות הזמניות באופן גורף לכלל הצ׳אטים שלכם באמצעות לחיצה על תפריט (שלוש הנקודות בתפריט העליון של האפליקציה) > הגדרות > חשבון > פרטיות > הודעות זמניות. גם כאן תוכלו לבחור את משך הזמן שיעבור עד שההודעה תיעלם באופן אוטומטי, עם אפשרות של העלמה תוך 24 שעות, 7 ימים וכן 90 ימים, רק שהפעם ההגדרה תחול על כל הצ'אטים והקבוצות שלכם באפליקציה, ולא רק על צ׳אט ספציפי.
איך להפעיל הודעות זמניות באפליקציית וואטסאפ
לצד ההודעות הזמניות מציעה וואטסאפ כלים נוספים המבטיחים את פרטיות המשתמשים, החל מהצפנה מקצה לקצה של כלל ההודעות הנשלחות באפליקציה, אפשרויות לנעילת האפליקציה באמצעות טביעת אצבע, אפשרות לשליחת תמונה חד-פעמית ועוד.