הדרך להפוך לכוכב רשת יכולה להיות מיידית, צורמת ובלתי רצויה. זה היה המקרה של דיונרסט קולין, כשבגיל תשע כיכב בעל כורחו בסרטון ויראלי בזמן שעמד בתור בחנות למזון מהיר. גופו המלא ומבטו ההמום שברו את האינטרנט (19 מיליון צפיות), זה הפך למם פופולרי וקולין לא היה יכול ללכת ברחוב. מההצקות שספג.
כעת, שמונה שנים אחרי - הגיע התיקון. ביום ראשון האחרון הוא ונבחרת הפוטבול של תיכון איסט אוראנג' בניו ג'רזי זכתה באליפות המדינה לאחר ניצחון 24:30 על קליפטון במותחן משוגע של שלוש הארכות. איסט אוראנג' סיימה את העונה ללא הפסד ואחד מגיבורי הניצחון היה קולין. התמונה שלו עם הגביע, בסיום אותו משחק, שוב חרכה את הרשת. הפעם בצורה חיובית.
(19 מיליון צפיות: הסרטון ב-2013 של קולין שהפך לוויראלי בן רגע)
"עוד כשהייתי בחטיבת הביניים, היו כמה אנשים שאמרו דברים כמו: 'אתה גדול כמו שלושה אנשים, אתה מם'", סיפר השבוע קולין. "ילדים בכיתה מצאו שזה מאוד מצחיק, אבל פשוט המשכתי להיות אני. התגברתי על זה ברגע שאמרתי לכל מי שהציק לי - את שמי הפרטי ושכדאי לו שיכיר אותי".
"הסרטון הזה גרם לי להיות עצוב", המשיך קולין. "זה היה מישהו שהקליט אותי באקראי, ומעולם לא ידעתי מה זה להיות ויראלי לפני כן. לקחתי את זה בתור בריונות, אחרי שקראו לי בשמות הבנתי שזה בגלל הסרטון שעלה לאינטרנט. את האמת, זה כאב לי. בכיתי לא מעט, אבל עם השנים התגברתי על זה".
בשבוע האחרון, כאמור, קולין כבר יותר ממאושר. בחשבון הטוויטר שלו הוא שיתף תמונה מחזיק את הגביע וצייץ: "אלופי המדינה ואלופים אזוריים. זה היה כבוד להוביל את הקבוצה הזו העונה".
הוא משתמש בחשבון שלו כדי לשתף פוסטים הקשורים למשחקים, נתונים סטטיסטיים ואירועים מעניינים. הוא גם די פופולרי באינסטגרם, עם יותר מ-19,500 עוקבים, למרות שהפרופיל שלו מורכב רק משמונה פוסטים, הכוללים תמונות שלו על מגרש הפוטבול.