אם יש לכם טיקטוק או אינסטגרם, סביר להניח שכבר נתקלתם בסרטונים של ניקי, כלבת הצ'יוואווה העצבנית. אם לא, כדאי שתכירו, כי היא והבעלים שלה, אביתר עוזרי, בנו ביחד אימפריה: יותר מ-800 אלף איש עוקבים אחריהם באינסטגרם, וחשבון הטיקטוק שלהם מונה כ-5.9 מיליון עוקבים נכון לרגע זה (המספרים מטפסים מיום ליום). כל סרטון זוכה במיליוני צפיות, והכל בגלל כלבה אחת קטנה עם אופי עצבני במיוחד, שגרמה לכל העולם להתאהב בה.
3 צפייה בגלריה
אביתר והכלבה ניקי
אביתר והכלבה ניקי
אביתר וניקי. "הכלבה הכי עצבנית בעולם"
(צילום: ירון ברנר)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

הגעתי למקום שבו הכל קורה ומצטלם, בבית הוריו של אביתר בראשון לציון, שם הוא מתגורר עם בת זוגו ועם ארבע צ'יוואוות נוספות, לא כולל ניקי הכוכבת. כשנכנסתי לבית, ניקי הייתה יחסית רגועה, אך ברגע ששלחתי את ידי ללטף אותה, קיבלתי בתגובה נביחה שהצמידה אותי לקיר וגרמה לי להירתע מיד. כולנו כמובן צחקנו, אבל ברגע הזה גם הבנתי שהכל אמיתי ושהיא לא עצבנית רק מול המצלמה. "כשאנשים רואים את ניקי הם אוטומטית מתרחקים, אבל היא ממש לא תוקפת והיא גם לא באמת תנשך או משהו, היא מלאך", אומר עוזרי, בן 22, משוחרר טרי מצה"ל, הבעלים של ניקי ומי שהפך אותה לכוכבת רשת בינלאומית. "זה הגיע לכל העולם", הוא מספר, "הייתה כתבה ברוסיה על ניקי שהציגה אותה בתור 'הכלבה הכי עצבנית בעולם'. זה היה פסיכי. עוקבים אחריי שחקנים מוכרים מאוד מדרום אמריקה. לא מזמן הייתי בתל אביב, ועצר אותי ברחוב תייר מברזיל והתחיל להגיד לי כל מיני דברים שאני אומר בסרטונים שלי, זה הזוי".
3 צפייה בגלריה
אביתר והכלבה ניקי
אביתר והכלבה ניקי
"אני משקיע בזה 30 שעות ביום". אביתר וניקי
(צילום: ירון ברנר)
עד לפני כמה שנים עוזרי היה בחור אנונימי, חייל בצה"ל שמעלה סרטונים של עצמו מספר בדיחות ועושה שטויות. אבל אז הגיעה הפציעה ששינתה את הכל. "הייתי בצבא", הוא נזכר, "יצאתי לקצונה, אבל נפצעתי שם בעצם הזנב. לא המשכתי את התהליך לקצונה והייתי בבית ארבעה חודשים בגימלים. אז מהתקופה הזאת בבית, נוצר הקשר שלי עם ניקי". לדבריו, הכלבה שלו תמיד הייתה עצבנית, "פשוט אז היה לי יותר זמן לחשוף את זה לכל הקהל. וזה התחיל לתפוס והתחלתי לראות שיותר ויותר ויותר אנשים כל הזמן מבקשים עוד סרטונים איתה".
איך היא הפכה להיות כוכבת? מה משך את הצופים לדעתך? "זה בגלל העצבים שלה. מלא נשים או גברים אומרים 'זה כמו חברה שלי', 'זה כמוני בזמן מחזור או כשאני רעבה'. מלא מתחברים לצ׳יוואווה הקטנה הזאת בשם ניקי. ואני כאילו בוחר איך הם יתחברו אליה. יש פה מערכת יחסים של בן אדם וחיה. אבל החיה הזאת מגיבה. כאילו, גם לה יש אופי. החלטתי יותר לחשוף את האופי שלה, להראות גם צדדים אחרים, שהיא פתאום נחמדה יותר, אבל בנגיעות. כי אני לא רוצה להרוס את השם שבניתי שזה אביתר והכלבה שלו ניקי העצבנית. כי אני שמתי לב שבאמת אוהבים את זה שניקי מגרגרת, אז אני אמשיך לגרום לה לגרגר. כמובן אני לא מתעלל בה או משהו".
אנשים באמת חושבים שאתה קצת מתעלל בה, מה אתה עונה להם? ״אני כבר הפסקתי להגיב. כי אני יודע את האמת. אני חי איתה, לא הבן אדם שכתב לי את זה. אני בסופו של דבר זה שלוקח אותה לווטרינר ומאכיל אותה ומטפל בה. ביום יש לנו 24 שעות, אנשים שופטים אותי על סרטון של שש שניות. זה מוגזם".
עוזרי הוא איש של כלבים והרומן שלו איתם לא התחיל עם ניקי. כשהוא היה בכיתה ב' הוריו הביאו הביתה כלבה כדי להעלות לו את הביטחון עצמי, ובאופן כללי עוזרי גדל לתוך בית שאוהב ומציל כלבים. "אנחנו היינו מגדלים מלא פיטבולים", הוא נזכר, "היינו מוציאים אותם מהמתות חסד, אני גדלתי לעולם הזה. יש לי תמונות שהייתי תינוק שאני ישן על בטן של פיטבול".
יש דיסוננס עצום בין פיטבול לצ׳יוואוה. ״תראי, האופי של ניקי זה פיטבול. היא עכשיו רגועה, אבל היא תוך שנייה יכולה להתעצבן. פיטבולית בנשמה, חיצונית צ׳יוואווה. זה דיסוננס נורא מצחיק, אבל זה עובד״.
זה באמת עובד נהדר. ניקי ועוזרי הם סלבס עד כדי כך שמעריצים עוצרים אותם ברחוב ואפילו מגיעים אליהם הביתה. "כשאני הולך עם ניקי ברחוב, אנשים עפים עליה ורוצים לעשות איתה סלפי, מרימים אותה בלי רשות. אני מפחד עליה, עשיתי לה ביטוח. היו כמה פעמים שבאו אליי הביתה, כי רצו לראות אותה. עמדו מחוץ לבית שלי וצעקו 'אביתר, אביתר'. אמא שלי מתקשרת אליי ואומרת 'שומע, יש פה ילדים שצועקים את השם שלך'. אז מאז אני ממש שם לב לא לצלם את החזית של הבית".
3 צפייה בגלריה
אביתר והכלבה ניקי
אביתר והכלבה ניקי
עצבנית? אני?
(צילום: ירון ברנר)
אנשים ממש התאהבו בה וניכר שאתה משקיע בזה המון. "תראי, אם ביום יש 24 בשעות אני משקיע בזה 30 שעות. אנשים חושקים בכלבה הזאת, גרמתי למיליוני אנשים להתאהב בה. מישהו מחו״ל הציע לקנות אותה ב-100 אלף דולר".
והסכמת? "כמובן שהתשובה שלי הייתה חד וחלק לא. היא הדבר שאני אוהב בעולם".
אגב, ניקי לדעתך יודעת שהיא כוכבת? ״היא לגמרי יודעת שהיא כוכבת. היא הולכת איתי ברחוב עם פאסון - כשהיא הולכת עם אבא שלי היא הולכת רגיל - בגלל שהיא יודעת שאותי מזהים ואז ניגשים ומזהים גם אותה. אנשים מוציאים את הטלפון כדי לצלם אותה והיא ישר מגרגרת. כולם חולים על זה, היא שחקנית מלידה. אילפתי את הכלבה שלי להיות שחקנית של הבימה״.