אחת המחוות המענגות ביותר שאישה יכולה לקבל היא עבודת לשון איכותית, שנעשית על ידי פרטנר שבאמת אוהב לפנק ולהעניק. "נוטי מי", הצעצוע החדש מבית Toy Box, מתיימר לספק את העונג הזה, בתוספת גירוי ממוקד באזור הג'י. על פניו, נשמע כמו צעצוע אגדי. האם הוא עומד בהבטחה? בדקנו.
הדבר הראשון שקופץ לעין כשפותחות את האריזה של נוטי מי, הוא המראה המיוחד של הצעצוע. לנוטי מי יש שתי זרועות בעלות מראה מעוקל - זרוע אחת שנראית כמו דילדו ריאליסטי ומיועדת להחדרה נרתיקית, וזרועה נוספת, קטנה יותר, שמתיישבת על הדגדגן וכוללת לשון קטנה, אלסטית ושובבה, שתפקידה לענג אותך חיצונית.
אחרי שהצעצועים של השנים האחרונות זנחו את הלוק הריאליסטי והתקדמו לעבר מחוזות הפרפרים, המקלחונים (היי "סטיספייר פרו 2") והארנבונים, נוטי מי לא חושש להזכיר לנו מה אנחנו באמת מדמות פה, והזרוע הנרתיקית שלו נראית כמו פין חתיך לכל דבר ועניין.
היא לא גדולה מדי ולא קטנה מדי, היא ממוצעת בדיוק כמו שאנחנו אוהבות, והיא גמישה ונעימה מאוד למגע. דווקא הזרוע הקטנה יותר, זאת המיועדת לגירוי באזור הדגדגן, פחות גמישה וייתכן שהיא לא תתאים לכל אישה.

2 צפייה בגלריה
ויברטור נוטי מי
ויברטור נוטי מי
ויברטור נוטי מי
(צילום: באדיבות סקסי שופ)

נוטי מי עשוי מסיליקון רפואי פרימיום, חומר היפואלרגני ואיכותי שנעים מאוד למגע, ומעודד משחק עם הצעצוע גם כשהוא לא פועל. כשהתנסיתי עם נוטי מי מצאתי את עצמי מאוננת עם הצעצוע גם ללא הפעלתו, רק דרך חיכוך הזרוע הסיליקונית עם הפות שלי.
מבחינת הפעלה, יש להטעין את נוטי מי לפני השימוש. כמו מרבית הוויברטורים של 2022, גם נוטי מי מגיע עם טעינת USB שניתן לחבר למחשב או ללפטופ. במידה וגם את מחזיקה בבית אוסף מכובד של צעצועים, הטיפ שלי הוא להדביק מדבקות בצבע זהה לצעצוע ולמטען שלו, כדי להימנע מבלבול בין המטענים.
אחרי שעה וחצי של הטענה, הוצאתי את נוטי מי מהטעינה והנחתי אותו בשידה שליד המיטה. לאחרונה אני מגרה את עצמי בעזרת האזנה לספרות ארוטית בריטית. באתרים כמו יוטיוב ניתן למצוא עשרות סיפורים ארוטיים שמסופרים על ידי קריינים בעלי קול רדיופוני וסקסי למדי, שלוחשים פקודות וגונחים לך בתוך האוזן. עליי, לפחות, זה לחלוטין עובד, ואחרי שהתחממתי עם עצמי, אני מחליטה לבחון סוף-סוף את הצעצוע.

2 צפייה בגלריה
ויברטור נוטי מי
ויברטור נוטי מי
ויברטור נוטי מי
(צילום: באדיבות סקסי שופ)

את הנוטי מי מומלץ לסכך בחומר סיכה לפני השימוש. אני משתמשת בחומר סיכה על בסיס מים, והודות לגודלו הלא מאיים, גיליתי כי ההחדרה פשוטה ונוחה ביותר. לחיצה ארוכה על הלחצן הראשי מפעילה את הצעצוע. לחיצות נוספות מאפשרות מעבר בין תשעה מקצבי רטט שונים בזרוע הנרתיקית. אני הולכת על הרטט הראשון, ממקמת את הזרוע הקצרה על הדגדגן, לוחצת על הלחצן הנוסף ובוחרת גם הפעם בדרגת הליקוק הראשונה מתוך שלוש הדרגות שמוצעות לי.
התחושות הנעימות שעולות לי בגוף, בזמן שהוא זוכה לרטט סימולטני, פנימי וחיצוני, מענגות וסוחפות, ולאורגזמה המיוחלת אני מגיעה תוך שלוש דקות בלבד, בלי שהייתי צריכה לשחק בכלל עם המהירויות האחרות. לחיצה ארוכה על הלחצן הראשי והצעצוע מפסיק לרטוט ומאפשר לי להוציאו החוצה בקלות יתרה.

השורה התחתונה

נוטי מי הוא צעצוע ידידותי ופשוט מאוד, שיכול להתאים גם למתחילות בעולם צעצועי המין. היותו עשוי מסיליקון רפואי פרימיום הופך אותו לצעצוע איכותי שנעים מאוד למגע, וניתן ליהנות ממנו אפילו ללא רטטים פועלים.
מחיר: 349 ₪. להשיג כאן