שידורים חיים, בקרוב בנטפליקס? על פי דיווח של אתר Deadline, ענקית הסטרימינג בוחנת הוספת אפשרות צפייה חדשה, שתאפשר למשתמשים לצרוך תכנים מסוימים בשידור חי. על פי הדיווח, בשלב הראשון נטפליקס מתכננת להשתמש בשידורים חיים בעיקר בשביל מופעי סטנד-אפ, תכניות ריאליטי ותוכניות אירוח. אל מול נטפליקס עומדות דיסני, אפל ואמזון, שכבר משלבות תכנים בשידור חי בפלטפורמות שלהן.
1 צפייה בגלריה
נטפליקס
נטפליקס
נטפליקס
(צילום: MCT)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

על פי הדיווח, נטפליקס החלה לבחון את הוספת האפשרות לצפייה בשידורים חיים במהלך החודשים האחרונים, וכאמור, נכון לרגע זה התכנון המרכזי שלה עם הפיצ'ר הוא לספק שידורים חיים בעיקר של מופעי סטנד-אפ, תכניות ריאליטי ותוכניות אירוח. יחד עם זאת נטפליקס לא הגיבה לדיווחים ולא אישרה באופן חד משמעי שהיא אכן עובדת על פיצ'ר שכזה.
כמו כן, נטפליקס עשויה להשתמש בשידורים החיים על מנת לקדם תכנים בהפקה פנימית, למשל את פסטיבל הקומדיה החדש שלה, "Netflix is a Joke", שהתקיים לראשונה השנה בלוס אנג'לס וכלל מופעים חיים של יותר מ-130 קומיקאים שונים. נטפליקס הקליטה חלק מהמופעים שהתקיימו בפסטיבל והיא מתכננת להוסיף אותן לצפייה בפלטפורמה שלה בחודשיים הקרובים, אך אם תחליט לקיים את הפסטיבל פעם נוספת בשנה הבאה, היא תוכל לשדר אותו בשידור חי ובכך לאפשר גם למשתמשים המרוחקים בפלטפורמה שלה לצפות במופעים כשהם מתקיימים בזמן אמת.
ההוספה של תכנים בשידור חי לפלטפורמה תאפשר לנטפליקס לצמצם פערים ביחס לשאר המתחרות שלה בשוק הסטרימינג, שכבר החלו לשלב בפלטפורמות שלהן תכנים בשידור חי. דיסני, למשל, כבר הספיקה לשדר את כל טקס האוסקר בלייב, ובהמשך השנה צפויה להתחיל לשדר בשידורים חיים את העונה החדשה של תוכנית "רוקדים עם כוכבים" האמריקאית. לצד דיסני ישנן אפל ואמזון, שמספקות שידורים חיים של משחקי פוטבול ובייסבול.