3 צפייה בגלריה
ריזורט טיפוסי באיים המלדיביים
ריזורט טיפוסי באיים המלדיביים
ריזורט טיפוסי באיים המלדיביים
(צילום: shutterstock)
חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר הודיעה היום (ה') כי החל מ-4 באוקטובר תחל להפעיל ארבע טיסות שבועיות מאבו-דאבי לאיי המלדיביים.
מהחברה נמסר כי הקו החדש, "יאפשר יאפשר לישראלים רבים להגיע במחירים אטרקטיביים לגן העדן האקזוטי שבלב האוקיינוס ההודי, המציע שקט ושלווה, חופים מרהיבים וים בצבע טורקיז". המחיר הצפוי הוא כ-300 שקל לכיוון לטיסה מאבו דאבי למלדיביים ללא מזוודה. לזה צריך להוסיף טיסה מישראל לאבו-דאבי שמחירה נע בין 180 שקל ל-500 שקל לכיוון, בהתאם לביקוש.
כדי להגיע למלדיביים, בשונה מקונקשן רגיל, תצטרכו לרכוש בנפרד שני כרטיסי טיסה לכל כיוון, אחד מתל אביב לאבו-דאבי וכרטיס נוסף מאבו-דאבי למלדיביים. חשוב לשים לב שלא מדובר בטיסת קונקשן. כלומר, עם ההגעה לאבו-דאבי עליכם לצאת מהשדה כמו בטיסה רגילה ואז לעשות צ'ק אין מחדש עם הטרולי, והמזוודות במידה שיש לכם, לטיסת ההמשך למלדיביים.
אם אלו אכן יהיו המחירים ההתחלתיים, זאת אומרת שניתן לטוס למלדיביים ולשוב לישראל בפחות מ-1,500 שקל, אבל המחיר הזול בא על חשבון הנוחות שבהחלפת טיסות. כדאי גם לשים לב שלא בכל יום יש חפיפה בין הטיסות, למשל ב-4 באוקטובר, היום שבו מתחילות הטיסות למלדיביים, אין טיסות מישראל. עליכם לוודא שהטיסה מישראל והטיסה למלדיביים אכן יוצאות באותו היום.
3 צפייה בגלריה
מטוס של וויז אייר
מטוס של וויז אייר
מטוס של וויז אייר
(צילום: Shutterstock)
לצורך ההשוואה, טיסה עם איתיחאד איירווייז, לדוגמה, עולה 5,138 שקל הלוך-ושוב, כולל שליחת מזוודה לבטן המטוס.
המטוס שיופעל בקו הוא איירבוס A320neo. הקו החדש מצטרף ל-33 הקווים שפועלים בבסיס החברה באבו-דאבי.
כיום אין אפשרות להגיע למלדיביים בטיסה ישירה, ישראלים יכולים להגיע למלדיביים רק בקונקשן. לפני החתימה על הסכמי אברהם הטיסה הכי פופולרית לשדה התעופה במאלה בירת המלדיביים היה דרך קונקשן באיסטנבול עם טורקיש אירליינז, אבל זו לא הייתה טיסה נוחה כי הטיסה לטורקיה היא בכיוון ההפוך מהמלדיביים. גם לפני החתימה על הסכמי אברהם הייתה אפשרות לעשות קונקשן באמירויות, אבל זה היה מחייב עוד קונקשן בירדן, או ביעד אחר, ולכן גם זו אופציה שלא הייתה מועדפת.
3 צפייה בגלריה
אבו דאבי
אבו דאבי
בדרך למלדיביים עוברים באבו-דאבי
(צילום: shutterstock)
וויזאייר, שמפעילה צי של 154 מטוסים, היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ובמזרח אירופה והיא פועלת בישראל מזה שש שנים.
הקו החדש מצטרף ל-33 הקווים שפועלים בבסיס החברה באבו-דאבי, והינו חלק מהרחבת רשת היעדים של וויזאייר. בין הקווים הנוספים שקיימים בבסי – באקו, אלמטי ונור סולטאן (קזחסטן), עקבה, אלכסנדריה, טיראנה ועוד.