אחרי שפרקליטיו של אר. קלי תבעו את מתקן הכליאה בברוקלין שבו הוא נמצא, מכיוון שהוכנס להשגחה מחשש לאובדנות, במתקן הכליאה טוענים: "זה למען בטיחותו".
ביום רביעי האחרון נגזר עונש מאסר של 30 שנה על הזמר בן ה-55, לאחר שהורשע בעברות של ניצול מיני וסחר בנשים. ביום שישי הגישו פרקליטיו של קלי תביעה, לאחר שלטענתם הושם בהשגחה מחשש שינסה לפגוע בעצמו. לפי הדיווחים, סכום התביעה עומד על 100 מיליון דולר.
"הערב אנו תובעים את מתקן הכליאה בברוקלין בשל הכנסתו הלא חוקית להשגחה", כך ציינה פרקליטתו ג'ניפר בונג'יאן, "אר. קלי איננו אובדני. הוא במצב רוח טוב אחרי הקראת גזר דינו ומוכן להילחם על ערעורו. הכנסתו להשגחה מחשש לאובדנות היא התנהלות ענישתית של שירות בתי הסוהר". בריאיון לחדשות NBC טענה בונג'יאן כי "מתקן הכליאה בברוקלין מנוהל כמו גולאג".
בשבת, אחרי שהוגשה התביעה, הגיש משרד התובע בברוקלין מסמכים המצהירים שקלי יישאר בהשגחה "למען בטיחותו", אחרי שבוצעה הערכה פסיכולוגית של מצבו. "אין ספק שנסיבות חייו הנוכחיות גורמות למצוקה נפשית", כך לפי המסמכים, "הוא עבריין מין מורשע שעליו נגזר לבלות את שלושת העשורים הבאים מאחורי סורג ובריח. בעתיד הקרוב, הוא ניצב מול משפט פדרלי נוסף בשיקגו, באישומים הנוגעים לפורנוגרפיית ילדים".
במתקן הכליאה בברוקלין מוחזקת גם גיליין מקסוול, "המאדאם של ג'פרי אפשטיין", שנמצאת גם היא בהשגחה מחשש לאובדנות, לאחר שנגזרו עליה 20 שנות מאסר. ב-2019 התאבד אפשטיין בתאו בבית מעצר במנהטן.