בעוד פחות מארבעה שבועות עונה חדשה של ה-NBA יוצאת לדרך, וכמו בכל שנה האתרים הגדולים בארצות הברית מדרגים את 100 השחקנים הטובים בליגה.
הערב (חמישי) ב-ESPN חשפו את מקומות 25-6 בדירוג שלהם עם כמה החלטות מעניינות. סנטר לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס צנח מהמקום השני למקום התשיעי.
3 צפייה בגלריה
דייויס וקוזמה
דייויס וקוזמה
הרבה תלוי בכשירות שלו. דייויס
(צילום: AFP)
ברור לכולם למה הוא דורג שני בפעם הקודמת, שכן הוא שלט לחלוטין בבועה ועזר להוביל את הלייקרס לאליפות. בעונה שעברה הוא, וכל הקבוצה, חוו ירידה, גם בגלל פציעות חוזרות ונשנות, והודחו בסיבוב הראשון של הפלייאוף על ידי פיניקס.
מי שכן זכתה באליפות היא מילווקי, כששני שחקני המשנה בהצגה של הבאקס, ג'רו הולידיי וקריס מידלטון, קיבלו את ההערכה שהם ראויים לה וקפצו בדירוג.
הולידיי הוכיח את יכולתו כאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה וגם כרכז שיודע ליצור לעצמו תרם לא מעט בצד ההתקפי ומהמקום ה-33 עלה ל-22 בדירוג.
3 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו וקריס מידלטון חוגגים
יאניס אנדטוקומבו וקריס מידלטון חוגגים
מגיע לו. קריס מידלטון חוגג עם יאניס
(צילום: AP)
מידלטון כיכב במאני-טיים, כולל בסדרת הגמר, עם כמה הצגות יוצאות דופן ואלמלא הצגה יוצאת דופן של יאניס אנדטוקומבו בסדרת הגמר, הקלע הנפלא היה מקבל את תואר ה-MVP. מעבר לעובדה שהוא סיים את העונה עם יותר מ-20 נקודות לערב, מידלטון גם מראה יכולת גבוהה כפליימייקר עם 5.4 אסיסטים.
שחקנים נוספים שקפצו בדירוג הם טריי יאנג, שהוביל את אטלנטה לגמר המזרח ועלה מהמקום ה-29 ל-17 ובראדלי ביל, הכוכב הגדול של וושינגטון, שממשיך להיות מכונת נקודות בלתי ניתנת לעצירה. הוא קיבל את המקום ה-11 לעומת ה-22 לפני שנה.
3 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
בראדלי ביל
(צילום: AP)

הדירוג המלא:

25. רודי גובר
24. קארל-אנתוני טאונס
23. זאיון וויליאמסון
22. ג'רו הולידיי
21. באם אדבאיו
20. קיירי ארווינג
19. קריס מידלטון
18. דונובן מיצ'ל
17. טריי יאנג
16. ג'ימי באטלר
15. דווין בוקר
14. ג'ייסון טייטום
13. כריס פול
12. פול ג'ורג'
11. בראדלי ביל
10. ג'יימס הארדן
9. אנתוני דייויס
8. דמיאן לילארד
7. ג'ואל אמביד
6. ניקולה יוקיץ'