בפעם השלישית ברציפות, המחליק האמנותי יבגני קרסנופולסקי ישתתף באולימפיאדת החורף, לאחר שהשיג את הכרטיס בתחרות ההזדמנות האחרונה שנערכת בגרמניה.
קרסנופולסקי בן ה-32, שהופיע באולימפיאדת סוצ'י 2014 ופיונגצ'אנג 2018, לקח חלק בתחרות הזוגות עם היילי קופס, כשהם ידעו שכדי להשיג את הכרטיס עליהם לסיים בין שלושת הזוגות האחרונים מבין המדינות שעדין לא השיגו את הכרטיס האולימפי.
1 צפייה בגלריה
יבגני קרסנופולסקי והיילי קופס
יבגני קרסנופולסקי והיילי קופס
הישג יפה. יבגני קרסנופולסקי והיילי קופס
(צילום: התאחדות ההחלקה הישראלית)
השניים סיימו את התרגיל החופשי רק במקום השביעי, אבל בתרגיל חופשי מרשים, שכלל הרמות נהדרות וסיבובים אחידים, אך גם מעידה קטנה של קופס, סידר להם את הציון 167.08 נקודות בסך הכל.
הציון הגבוה הצליח להכניס אותם בין שלושת הצמדים ללא קריטריון, גם בזכות העובדה שצמד בלארוסי שדורג לפניהם בתרגיל הקצר סבל מנפילות רבות והם הצליחו לעקוף אותו.
מדובר כאמור בתחרות הקריטריון האחרונה למשחקי החורף האולימפיים הקרובים בבייג'ינג בתחילת שנה הבאה, כשבאליפות העולם השנה אלכסיי ביצ'נקו היה היחידי ערב תחרות זו שהשיג את מקומו במשחקים בתחרות הגברים.
נכון לעכשיו, המשלחת מונה באופן רשמי שלושה ספורטאים, אך כולם מקווים שגם בתחרות הנשים ובריקוד יצטרפו ספורטאים ישראלים נוספים, כשבחודשים הקרובים ינסו להצטרף גם ספורטאים ממזחלות, סקי אלפיני והחלקה מהירה ואולי להיות המשלחת הגדולה ביותר עד כה באולימפיאדת החורף.