חברת דיסני פלוס פרסמה בימים האחרונים שורה של מודעות דרושים למשרות שהיא מעוניינת לאייש בישראל, ככל הנראה לקראת השקה מקומית של שירות הסטרימינג הפופולרי. עם זאת, עדיין לא ידוע באיזה מועד יתחיל השירות לפעול. מדיסני נמסר בתגובה: "עדיין אין תאריך השקה לישראל".
2 צפייה בגלריה
דיסני פלוס
דיסני פלוס
דיסני פלוס. בדרך לישראל
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

דיסני פלוס
בימים האחרונים פרסמה דיסני פלוס ברשת החברתית לינקדאין מודעות דרושים למשרת Brand & Content Marketing Manager ולצדה Finance Controller וכן Performance Marketing Senior Manager. מי שיתקבל למשרה האחרונה יטפל גם בשוק היווני ויהיה אחראי על "תכנון הגידול הרבעוני במספר המנויים" בשתי המדינות. בשלושת המקרים מדובר במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. במודעות מוזכרים "שירותי סטרימינג" ברבים, מה שעשוי להצביע על כוונה להשיק בישראל שירותים נוספים בבעלות דיסני, למשל הולו שבו משודרת הסדרה "סיפורה של שפחה". דיסני פלוס הושק בנובמבר 2019 בארה"ב, קנדה והולנד ומאז הגיע לעשרות מדינות נוספות. בארה"ב השירות עולה 8 דולר לחודש (או 80 דולר לשנה) והוא מציע את כל קטלוג הסרטים והסדרות של דיסני, כולל התכנים של אולפני פיקסאר, היקום הקולנועי של מארוול, נשיונל ג'אוגרפיק וכן סדרת "מלחמת הכוכבים". בעקבות הקורונה, תמורת תוספת תשלום ניתן לצפות גם בסרטים חדשים בסמוך להגעתם לבתי הקולנוע.
2 צפייה בגלריה
מלחמת הסטרימינג
מלחמת הסטרימינג
תחרות עזה בעולם הסטרימינג
(צילום: shutterstock)
ספריית התכנים העשירה של דיסני פלוס סייעה לשירות לצמוח במהירות: באוגוסט 2021 הוא דיווח על 116 מיליון מנויים ברחבי העולם, נתון שהופך אותו לאיום המשמעותי ביותר על נטפליקס, שלו 209 מיליון מנויים. בבעלותה של דיסני גם שירותי הסטרימינג הולו ו-ESPN+ ובארה"ב ניתן לרכוש גישה לשלושתם במסגרת חבילה שעולה 14 דולר לחודש. ההערכה היא שעד 2024 לשירותים השונים של דיסני יהיו יותר מנויים מאשר לנטפליקס. התחרות בעולם הסטרימינג הפכה לעזה במיוחד בשנתיים האחרונות עם השקתם של דיסני פלוס, HBO Max, אפל TV פלוס, פיקוק ושירותים נוספים. ההיצע בישראל דל יותר בהשוואה לעולם והוא כולל נכון לעכשיו את נטפליקס, אמזון פריים וידאו ואפל TV פלוס. שירותים אחרים טרם הודיעו על כוונותיהם להתרחב לישראל. אחת הבעיות שניצבות בפני שירותי הסטרימינג היא הסכמים ישנים עם חברות מקומיות כמו יס והוט על הפצת תוכן.