לאחר 18 חודשי קיפאון התיאטראות נפתחים בכל רחבי העיר. "ההצגה חייבת להימשך", אם כי אנשים רבים כמהים לצפות בהופעות חיות, האולמות אינם מלאים עדיין. אך כשיוצאים ורואים את הפנים המחייכות של הנוכחים באולם מבינים את הגעגוע להרגשת החופש, לרצון לשוב לשגרה ולהנאה הצרופה בצפייה חיה. לפניכם סקירה של המופעם הנבחרים:

תיאטרון סטנפולף Steppenwolf יפתח את שעריו בנובמבר למחזהו המפורסם של TRACY LETTS "חרק" "BUG. הצגה מרתקת ונפלאה שנפתחת בחדר מוטל רעוע, מלצרית בודדה מתחילה רומן עם נודד צעיר ואז הם מתחילים לראות את החרקים הראשונים......שעימם מגיעות אהבה, שיגעון פרנואידי, חוצפה וקסם. אסור להחמיץ את ההצגה. כל האורחים נדרשים לעטות מסכות, להראות תעודת חיסון או בדיקה שלילית. לפרטים: www.Steppenwolf.org/welcomeback

"Forever Plaid”- Drury Lane Theatre

המחזמר "לנצח משובצים" הינו פנינת שוקולד מתוקה שנכתבה על ידי רוס. אורכו תשעים דקות ללא הפסקה. מחזמר קומי מופלא המוצג על ידי ארבעה שחקנים נפלאים ומנוסים בראין אנג, מיכאל פררו, ינדו לופז וא.ד. וו'יבר. הם משחקים את חברי הלהקה "לנצח משובצים" ספרקי, פרנסיס, ג'ינקס וסמאדג'י שנפגשו במועדון אודיו קולי של בית ספר התיכון בו למדו " לערבב, לקצוץ ולפזר" ולהלהיב את חבריהם. בשנת 1964, בדיוק כשעמדו להתבסס מקצועית הם נהרגו בהתנגשות של האוטובוס בו נסעו. זו נקודת הזמן בה מתחיל סיפור המחזמר. הם קמים לתחייה, שבים לכדור הארץ בעקבות עוות במישור משולב עם חור באוזון וזוכים בהזדמנות אחרונה להופיע. הם מקבלים במה ופסנתרנית ביחד עם החדר. הערב מתחיל כקונצרט פרוידיאני ההופך לסוריאליסטי. הם שרים עם סומבררו, ז'קטים משובצים, מעונבים, ומשתמשים במטאטים במקום במיקרופונים והכל נעשה בחן רב ובהומור נפלא. עם שובם לכדור הארץ הם שאלו את אחת הצופות: מהי השנה עכשיו? כשהיא ענתה להם: 2021 הם מיד נחרדו ומצאו הפלא ופלא בקבוקים מחטאים וניקו את ידיהם.
זו הייתה חוויה מהנה לשמוע את כל הצלילים המגניבים, הפופולריים והמדהימים משנות החמישים והשישים. "שלוש מטבעות במזרקה", "שש עשרה טונות" "לב ונשמה" ואהבה היא דבר נפלא". היה משעשע לראות את הסאטירה המגניבה על תוכניתו של אד סאליבן, בה הפכו כבמטה קסם ללהטוטנים ולזמרים. אפילו נשמע בעברית השיר "הבה נגילה".
המשחק נהדר, השירה הרמונית, זו הייתה חוויה נפלאה. קומדיה מוזיקלית מהנה השבה לבמה בגרסה חדשנית ומרתקת. התפאורה סמלית ומרהיבה. הקהל עמד ומחא כפיים בהתלהבות חמש דקות ולא נתן להם ללכת. מומלץ מאד לראות.
המחזמר יועלה עד ל-7 בנובמבר


1 צפייה בגלריה
dfhdfh
dfhdfh
(עכשיו בשיקגו)

The World Goes ‘Round’ "והעולם מסתובב"

יאטרון מריוט פתח את העונה עם המחזמר " והעולם מסתובב" של צמד המוסיקאים היהודים המלחין ג'ון קנדר והתמלילן פרד אב. השניים שיתפו פעולה בכתיבת מספר רב של מחזות זמר ביניהם: "פלורה, האיום והאדום 1965", "קברט" 1966, "זורבה 196 8 , "שיקגו" 1975, ניו יורק ניו יורק, 1977 ו"לידי מצחיקה" 1975 " והעולם מסתובב" בשנת 1991.
במהלך יובל שנות עבודתם המשותפת הפיקו מחזות זמר רבים אך בעת עבודתם על המחזמר "וילונות" העוסק ברצח מאחורי הקלעים, נפטר התמלילן פרד אב. ג'ון קנדר כתב קינה נוגעת ללב לזכר אובדנו הכואב של שותפו היצירתי בחייו. " אני מתגעגע לחבר שלי, אין צורך לשאול אותי מה אני מעדיף. אני בוחר את המוסיקה שכתבתי עימו".
המחזמר "והעולם מסתובב" הוא מחזה צנוע בו משתתפים חמישה אומנים Amanda Rose Allison E. Blackwell Kevin Earley ,Meghan Murphy Joseph Anthony Byrd, הם שרים, רוקדים ומשחקים קובץ שירים ממחזות הזמר. המחזמר בחר גרסה מקוצרת בת תשעים דקות על מנת שלא יהיה צורך בהפסקה בכדי להקל על אנשים שעדיין חוששים לצאת לאולם מקורה ולהיות בין קהל עצום. המופע נעים, תרבותי ומחמם את הלב במיוחד בשירים מוכרים "הדשא של השני נראה ירוק יותר" קברט, ניו-יורק, ניו- יורק, שיר הכסף מאוליבר טוויסט, יתר השירים היו פחות מוכרים. השירים קולחים ומבוצעים כהלכה על ידי השחקנים. אם אתם אוהבים את המוסיקה של קנדר ואב המחזמר הזה הוא בשבילכם. המחזמר חביב למשמע אך אינו מרקיע שחקים. הקהל נהנה מהמחזמר, עמד ומחא כפיים בהתלהבות. אתם חפצים לצאת מהבית ולהסתובב בעולם בקרו ב"עולם המסובב".
המחזה יועלה עד ל-7 בנובמבר