ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, היא מעכשיו גם דוקטור לשם כבוד. אוניברסיטת רייכמן העניקה לה את התואר על תרומתה לחברה הישראלית, המשקפת ערכים של אחריות חברתית ויזמות. והיא לא לבד: תואר של דוקטור לשם כבוד קיבלו גם ברוך איבצ'ר, יאיר בלחובסקי-רוזנטל, בן ג'נה, ד"ר אלברטו ויטלה וחיה ונחמיה למלבאום. העניקו אישית מטעם האוניברסיטה: פרופ' אוריאל רייכמן, פרופ' רפי מלניק ואודי רקנאטי, נגיד אוניברסיטת רייכמן.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
4 צפייה בגלריה
ד"ר אלרעי-פרייס ופרופ רייכמן
ד"ר אלרעי-פרייס ופרופ רייכמן
ד"ר אלרעי-פרייס ופרופ רייכמן
(צילום: יח"צ)

טבע מארחת את מושל מדינת אריזונה

דסק החוץ של בועות מספר כי חברת טבע אירחה את מושל מדינת אריזונה, דאג דוסי, באתר החברה בשוהם. בכירי טבע הציגו לאורח תוכניות להנגשת תרופות לאוכלוסיות מוחלשות ברחבי העולם. היו: אלי שני, סמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבת השיווק והפורטפוליו הגלובלית בטבע, עמליה אדלר-וקסמן, מנהלת תחום ה-ESG הגלובלי בטבע והתקשורת בשווקים הבינלאומיים, ואורי גת פלש, מנכ"ל סלא.
4 צפייה בגלריה
אלי שני (מימין), דאג דוסי,  עמליה אדלר־וקסמן ואורי גת פלש
אלי שני (מימין), דאג דוסי,  עמליה אדלר־וקסמן ואורי גת פלש
אלי שני (מימין), דאג דוסי, עמליה אדלר-וקסמן ואורי גת פלש
(צילום: יח"צ)

הנדל מבקר מילואימניקים בהייטק, אך לא רק

לקראת יום ההוקרה לחיילי המילואים, ערכו בבזק טקס שבו העניקו תעודות הוקרה למילואימניקים המצטיינים של החברה, המשרתים בתפקידים משמעותיים עשרות ימים בשנה. היו: שר התקשורת יועז הנדל, יו"ר החברה גיל שרון והמנכ"ל דודו מזרחי. "שירות המילואים הוא נדבך חשוב ומרכזי בערבות ההדדית שלנו בחברה הישראלית. בבזק קיימים מאות עובדים המשרתים במילואים במגוון תפקידי מפתח וביחידות מסווגות, ואנחנו גאים בהם על התרומה למדינה", אמר היו"ר שרון.
4 צפייה בגלריה
השר הנדל עם מנכ"ל בזק דודו מזרחי (מימין) והיו"ר גיל שרון
השר הנדל עם מנכ"ל בזק דודו מזרחי (מימין) והיו"ר גיל שרון
השר הנדל עם מנכ"ל בזק דודו מזרחי (מימין) והיו"ר גיל שרון
(צילום: יח"צ)
בתוך כך, שר התקשורת גם העניק תעודת הוקרה לעובדי הייטק המשרתים במילואים והגיע להכיר ולשמוע את סיפוריהם האישיים של משרתי המילואים בסיסקו.

חיזוק כוחות לא שגרתי בנתב"ג

"אזורי הקרבות" בנתב"ג לוהטים בחודש יוני וכחלק מההתמודדות של קבוצת לאופר-GHI עם המחסור בדיילי קרקע, הוחלט שנציגים ממטה קבוצת ממן יתגברו את מצבת העובדים במהלך סופי השבוע. בחברה מספרים שהראשונה להתייצב הייתה נחמה רונן, יו"ר ממן, שפתחה את המשמרת של ארבע בבוקר.

הזמרת אישתר סוגרת מעגל ברמב"ם

דסק הבריאות של בועות מדווח כי הזמרת אישתר, שנולדה ברמב"ם וליוותה את אביה שאושפז במקום והחלים מקורונה, סגרה מעגל כאשר הופיעה בפסגת רמב"ם, כשבקהל נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר הבריאות ניצן הורוביץ. במהלך האירוע נחנך בית החולים לרפואת הלב על שם איל עופר בהשקעה של 200 מיליון שקל.
4 צפייה בגלריה
הזמרת אישתר
הזמרת אישתר
הזמרת אישתר
(צילום: רמב"ם)

שרת האנרגיה בביקור בנמל אשדוד

שרת האנרגיה קארין אלהרר הגיעה לביקור במתקן ההפעלה של חברת סטורג' דרופ בנמל אשדוד. בסיור השתתפו מנכ"ל החברה שי כהן, היו"ר והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, יו"ר נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור ומנכ"ל הנמל שיקו זאנה.

מי הם "יזמי השנה" של קרן שמש?

בתחרות יזם השנה של קרן שמש מקבוצת עוגן, תחת החסות של בנק הפועלים, זכו דניאל וניצן בוצר ואלעד כהן, בעלי הבימה שליחויות, ירון אייזיק, בעל המיזם הקולינרי-חברתי "טעם של ילדות" וחליל אלעמור, בעל המיזם התיירותי הבדואי "חאן אלסרה". בפרס חביב הקהל זכו קובי זק ואור עוזר על מיזם "יזמות חיובית".

גאווה בוירג'ין אטלנטיק

בכירי חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, מנהלת אזור המזרח התיכון, אפריקה והודו, ליזל גריק, ומנהל אזור ישראל ג'סטין בל, נחתו בארץ כדי להשתתף במצעד הגאווה שייערך ביום שישי הקרוב בתל אביב.

מה הקשר בין דיוטי פרי לשמירה על הים?

לרגל "יום האוקיינוסים הבינלאומי", ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי ומותג הטיפוח ביותרם יוצאים בפרויקט משותף עם עמותת "צלול", במסגרתו סכום של דולר אחד יועבר ממכירת כל מוצר ביותרם בדיוטי פרי לעמותה למען שמירה על הים והחופים בישראל.

ברי סחרוף מגיע להתרים לילדים חולים

ב-22 בחודש ייערך בהאנגר 11 בתל אביב אירוע התרמה של עמותת "שמחה לילד", שכל הכנסותיו מיועדות לילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות. באומנותי: ברי סחרוף.

סופר-פארם נגד אלימות במשפחה

אם תהיתם למה המעטפת בסניפי סופר-פארם השתנתה לאחרונה, אז בחברה החליטו על הקצאת שטחי הפרסום לטובת העלאת המודעות לסימני הזיהוי של אלימות במשפחה, תחת הכותרת "אלימות במשפחה זה לא נורמלי".

אף פעם לא מאוחר להתעמל

המתעמלת האולימפית ניקול זליקמן העבירה שיעור ספורט לניצולי שואה וקשישים במסגרת עמותת "לחיות בכבוד". (חבצלת דמארי)

בקטנה

  • מבייק אוף לבנק און: הקונדיטורית אור שפיץ קיימה הרצאה במזרחי-טפחות, שם פגשה את תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק של הבנק.
  • רשת iDigital goodiz חונכת שתי חנויות חדשות, בקניון עזריאלי במודיעין ובמרכז גירון באשקלון.
  • יפתח אפרת, מגדל עגבניות וויטני מהערבה (קדש ברנע), הציג בבית הנשיא מקבץ של תוצרתו השנתית לרגל שבועות. טעם: הנשיא יצחק הרצוג.
  • מרכז המבקרים של יקב ברקן אירח את משלחת שגרירי האו"ם שקיימו טעימות יין.
  • חנות פופ אפ של Hennessy NBA Experience תיפתח ביום חמישי בקניון רמת-אביב. היא תציע למכירה מהדורה מוגבלת של בקבוקי המותג ופריטי אספנים.
  • המיזם החברתי "בתי לגדול טוב" של תנובה והחברה למתנ"סים הארצית חגג עשור לפעילותו.

מינויים

  • לין מרזוק מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת קו מנחה.
  • ד"ר שרון בר-זיו, מרצה בכירה בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר, נבחרה לנשיאת איגוד האינטרנט הישראלי.
  • ניר אבודרהם מונה ליועץ אסטרטגי של איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים בנושאי חברה וממשל.
  • חן קמר נבחר לראש TCS ישראל בקונצרן Tata ההודית.
  • אביטל לוי מונתה למנהלת בוסתן בראשית בתיירות עין זיוון, שפתח את שעריו לקטיף דובדבן.