"אם מישהו עוד רצה להבין מי הבוס בוולפסון, עומר בוקנסבוים שם את החותמת הסופית. הוא הבוס, ואחריו המאמן והשחקנים. המנהל המקצועי ראה דברים שאולי היו מקובלים במתחם האימונים לפני הגעתו, אבל הוא עשה לזה סוף. כולם צריכים להתיישר לפי מה שהוא רוצה, והוא מקבל גיבוי מלא מהבעלים. יש פה מנהיג אחד וזה בוקסנבוים". בהפועל ת"א, שעסקו בסוף השבוע בתקרית בין המנהל המקצועי לאדי גוטליב - שבסופה הבלם הושעה והתנצל, הסבירו מה סדר העדיפויות של הבעלים.
אז מה הייתה השתלשלות האירועים? בוקסנבוים החליט לפני מספר שבועות לבקש מהשחקנים לבצע בדיקות דם, כחלק מהרצון שלו להעביר להם אחריות. חמישה שחקנים בלבד הביאו את הבדיקות הנדרשות לטובת אינדיקציה על מצבם הרפואי: הקפטן דן איינבינדר, בן ביטון, שלומי אזולאי, עידן ורד וירין קריספין הצעיר. עלות בדיקה שכזו היא בין 20-50 שקלים.
2 צפייה בגלריה
גוטליב ובוקוסנבוים
גוטליב ובוקוסנבוים
גוטליב ובוקוסנבוים
(צילום: באדיבות הפועל ת"א ועוז מועלם)
בשל הזלזול של השחקנים, הודיע בוקסנבוים כי הוא קונס את מי שלא הביא את הבדיקה ב-100 דולר (חיילים ב-50) והסכים ליוזמת אינבינדר כי מהכספים שייאספו, השחקנים יבצעו את הבדיקות הרפואיות.
אלא, שאז נכנס גוטליב לחדרה של המנכ"לית אודליה פרידמן, בזמן שבוקסנבוים היה בו, ואמר: "אני גר בצפון ולא יכול לעשות עכשיו בדיקות. אם אתם רוצים שאעשה - אני רוצה יומיים חופש כדי שאסע לשם לקופת חולים". פרידמן הבהירה לגוטליב הנסער: "לא צריך לנסוע לצפון, בדיקה כזו בהזמנה לבית עולה בין 20-50 שקלים", גוטליב השיב: "אני שקל לא משלם", כאן התערב בוקסנבוים ואמר: "גוטליב, אתה מתבלבל", זה בתגובה אמר: "מי אתה בכלל? אתה יכול לדבר איתי? אני לא סופר אותך".
2 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
התנצל. גוטליב
(צילום: עוז מועלם)
בוקנסבוים הודיע מיידית לגוטליב: "אתה לא משחק בשבת", הבלם השיב: "אני גם לא רוצה", בוקסנבוים התעצבן ואמר לעברו: "יש לך מזל שאני בתפקיד, אחרת היינו מדברים אחרת".
גוטליב זומן תחילה לוועדת משמעת, אבל לסוף התנצל וההדורים עם בוקסנבוים יושרו, לא לפני שהובהר לבלם שהוא לא יהיה בסגל נגד בית"ר ירושלים, ויחזור רק בשלישי למשחק גביע הטוטו מול סקציה נס ציונה.
זו לא הפעם הראשונה בה נרשם עימות בין בוקסנבוים לגוטליב. בוקנסבוים, בין היתר, ניסה למקצע את המערכת מאז כניסתו לתפקיד והודיע לשחקנים כי בניגוד למה שהיה מקובל עד כה, אין כניסה למתחם האימונים עם כפכפים ומכשיר סלולרי. "כולם הגיעו ללא כפכפים, חוץ מאחד, גוטליב. ומי הגיע עם הפלאפון וניהל שיחות במסדרון? גוטליב", אמרו במועדון. "סלים טועמה עוד הגיע לבקש ממנו להפסיק מהר את השיחה וגם בו הוא זלזל".
בהפועל ת"א נמסר בתגובה: "בפגישה שנערכה בין המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים לבלם אדי גוטליב, האחרון אמר כי הבין שטעה והביע חרטה על התקרית שארעה ביום חמישי. הצדדים יישרו את ההדורים ויוצאים יחד לדרך חדשה, לטובת הצלחתה של הקבוצה".