עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת לנפ"ש הוקמה על ידי צוות של מתמודדים בעלי מטרה משותפת: לשבור את הסטיגמות ולשפר את החיים של מתמודדי הנפש בישראל. איפה? מבית המתנדב, בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לניהול ותפעול חשבון הטיקטוק של העמותה, הכנת סרטונים לקידום פעילויות העמותה ושבירת סטיגמות, חשיבה על רעיונות לסרטונים וקידום העמותה ברשת. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לורד במייל: vered@lanefesh.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? "אגודת צער בעלי חיים" פועלת למתן מחסה, טיפול ומציאת בית חם, אוהב ואחראי לכלבים וחתולים ולעיתים גם לבעלי חיים אחרים. איפה? חיפה מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 16+ להוצאת כלבי הכלבייה לטיול, משחק עם הכלבים, ליטוף וטיפוח. מתי? ימי א'-ש', בין השעות 08:00-12:00. המתנדבים מתבקשים להגיע עד השעה 9:00, למשך כשלוש-ארבע שעות. למי לפנות? לשאול במייל: hspca@netvision.net.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? היחידה להתנדבות המציעה לתושבים מגוון אפשרויות להתנדבות. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים לחנות "אהבה שנייה", חנות חברתית למכירת בגדי יד שנייה ועודפי בגדי מעצבים, המופעלת ע"י א.נשים עם מוגבלויות. ההתנדבות כוללת הגעה לחנות, קבלת הבגדים, סיוע במיון הבגדים, תליית וקיפול הבגדים לאחר המיון, גיהוץ, סיוע עם לקוחות בחנות ובאופן כללי להכיל, ללמוד וללמד את עובדי החנות. מתי? בימי ראשון, שני, רביעי וחמישי בין השעות 09:30-18:15 ובימי שלישי ושישי בין השעות 09:00-13:00. יש להגיע אחת לשבוע, באופן קבוע. למי לפנות? לאביטל במייל: avital_y@mail.tel-aviv.gov.il.
מי? עמותת "המטבח של נטלי" דואגת לארוחה חמה לקשישים, עריריים, חולים אונקולוגיים, פגועי נפש, חיילים בודדים ומשפחות שידם אינה משגת. איפה? פתח-תקווה מה מחפשים? מתנדבים לבישול ארוחות חמות לאוכלוסיות שונות בקהילה. ההתנדבות כוללת הגעה למטבח העמותה וסיוע בהכנה ובבישול הארוחות. המתנדבים במטבח נדרשים לבצע את כל עבודות הניקיון (שטיפת כלים, ניקיון מקררים ומקפיאים, שטיפת רצפה וכו'), הכנות המוצרים לבישול (שטיפה, קילוף וחיתוך), סידור מדפי המוצרים (מוצרים יבשים וקופסאות אריזה), הכנת מארזים לחלוקה וחלוקת המארזים לנזקקים. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לנטלי במייל: natalieskitchen3@gmail.com.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? "פנינת שלושת האבות" הוא בית אבות לבני הגיל השלישי שמסביבו אורנים וטבע ובתוכו אווירה משפחתית חמה, תומכת ומחבקת. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית עבור הקשישים, שחלקם עריריים וללא משפחה. ההתנדבות כוללת הגעה למקום, יצירת קשר אישי, ליווי והפגת בדידות עבור הקשישים, ועוד. כמו כן, ניתן גם לסייע בהסעת הקשישים לבדיקות בעיר. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לנעמה במייל: naamakofman@gmail.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "עמך" - עמותה ללא מטרות רווח המתמודדת עם צרכים נפשיים וחברתיים של שורדי השואה ובני משפחותיהם באמצעות רשת מרכזים הפזורים בכל הארץ. איפה? אשקלון. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 16 ומעלה לתפקיד מאתגר ומספק עם שורדי שואה, באמצעות ביקורים בבתיהם. ההתנדבות כוללת הגעה לבתי השורדים ומתן מענה הולם, החל מיצירת קשר חם ופתוח ומתן אוזן קשבת, ועד למתן סיוע בתחומי החיים. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לשרה במייל: sarahadad.amcha@gmail.com.
  • למציאת התנדבויות מותאמות אישית לפי מקום מגורים, שעות פנאי ותחומי עניין, היכנסו למאגר ההתנדבויות באתר רוח טובה.