4 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
לפעמים במהלך עונה יש רגעים שיכולים להפוך את הקערה על פיה, אמש (שבת) מנצ’סטר יונייטד חוותה רגע שכזה שיכול להוות מפנה בעונה המאכזבת של השדים האדומים. הקבוצה של ראלף ראנגניק הייתה בדרך הבטוחה לרשום תיקו ביתי מאכזב מול ווסטהאם, יריבה ישירה על הטופ 4, אלא ששער ניצחון של מרקוס רשפורד עמוק בתוך תוספת הזמן העניק ליונייטד ניצחון חשוב מאוד ושלח את האוהדים לחגוג.
מאמן השדים האדומים, ראלף ראנגניק, אמר בסיום: “הניצחונות מהסוג הכי טוב הם אלו שאתה משיג בשנייה האחרונה, בנוסף לשער נקי. אני חושב שהגיע לנו לנצח, צריכים סבלנות מול ווסטהאם, היו רגעים בסוף שהעדפתי שנניע כדור במקום שנבעט מכל עבר. למרות ששיחקנו לפני כמה ימים מול ברנפורד, נראינו טוב מבחינה פיזית. אני מרוצה מהמחליפים, שהיו מעורבים בשער”.
עוד הוסיף: “האווירה בחדר ההלבשה נהדרת, השחקנים יודעים כמה זה ניצחון משמעותי. ב-20 הדקות האחרונות היו לנו יותר מדי בעיטות לשער למרות שלא שהאזור שלהן לא היה מבטיח להבקעה. התמיכה של הקהל הייתה מדהימה ואין לי אלא להודות לאוהדים, אנחנו יודעים כמה המשחק הזה היה חשוב והם דחפו אותנו קדימה”.
4 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
(רויטרס)
מרקוס רשפורד המאושר אמר בסיום: “כמובן שזה שער חשוב וההרגשה היא מדהימה, היינו יכולים להיות טובים יותר אבל הצלחנו להשיג את השער שהיינו צריכים, וזה ישמש כמוטיבציה. שתי הקבוצות כל כך קרובות בטבלה, כרגע אנחנו במקום הרביעי. הכי חשוב זה לנצח, זה מה שנותן ביטחון. היה לנו שבוע קשה עם הרבה משחקים, אז צריכים הפסקה. זה יעשה לנו טוב”.
לעומת יונייטד, יריבתה העירונית, סיטי, נעצרה אחרי 12 ניצחונות רצופים בליגה עם 1:1 מול סאות’המפטון בסנט מארי. הסיטיזנס נקלעו לפיגור מוקדם, הצליחו להשוות, אך החמיצו פעם אחר פעם וכשלו במשימה להשלים את המהפך. מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה, רשם הישג חסר תקדים כשהפך למאמן שהשיג הכי מהר 500 נקודות בפרמייר-ליג כשעשה זאת ב-213 משחקים בלבד ובכך שבר את השיא של היריב המושבע, ז’וזה מוריניו, שעמד על 231.
4 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(רויטרס)
פפ אמר בסיום המשחק: “כולם רוצים לנצח את האלופה. ניצחנו הרבה בעבר וזה לא מצחיק עבור שאר הקבוצות אז זה נהיה יותר ויותר קשה לנצח. רוצה קבוצה אחת זכתה באליפות אחת אחרי השנייה ב-13 השנים האחרונות ואנחנו מנסים לעשות את זה פעם נוספת”.
עוד הוסיף: “יש לנו עכשיו שבועיים להתכונן למשחק הבא. אנשים אומרים שמרוץ האליפות גמור אבל הוא לא. יש לפנינו עוד המון משחקים קשים. הייתי שמח להוביל ב-40 ההפרש על פני ליברפול אבל זה לא אפשרי בחודש ינואר, אני לא מצפה שיהיה לנו פער ענק בשלב הזה”.
4 צפייה בגלריה
רובן דיאש אחרי השוויון של לאפורט
רובן דיאש אחרי השוויון של לאפורט
רובן דיאש אחרי השוויון של לאפורט
(רויטרס)
כובש שער השוויון, אמריק לאפורט, אמר בסוף המשחק: “שיחקנו טוב מאוד. לפעמיים בכדורגל אתה מנצח שלא מגיע לך והפעם יצאנו עם נקודה למרות שאולי הגיע לנו קצת יותר. אם אנחנו לא מבקיעים יותר משער אחד זה מאוד קשה. ניקח מהמשחק את היכולת הטובה”.