2 צפייה בגלריה
חאתם בן ארפה מאוכזב, שחקני ברסט חוגגים ברקע
חאתם בן ארפה מאוכזב, שחקני ברסט חוגגים ברקע
חאתם בן ארפה מאוכזב, שחקני ברסט חוגגים ברקע
(רויטרס)
חודש בדיוק לפני שתעלה בפעם השנייה בתולדותיה על כר הדשא לשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות, ליל חזרה לאכזב בזירה המקומית כשנכנעה 2:0 לברסט במסגרת המחזור ה-22 של הליגה הצרפתית. בנוסף, מארסיי גברה 0:2 על לאנס וטיפסה למקום השני.

ברסט – ליל 0:2

כבר בדקה השלישית כדור רוחב של רונאל פייר-גבריאל לרחבה פגש את רגלו של המגן הפורטוגלי של ליל טיאגו דג’אלו, שבעט נהדר אבל דווקא לשערו-הוא והכניס את קבוצתו לפיגור. האלופה ניסתה להשיג את השוויון, שלטה בכדור, בעטה חמש פעמים למסגרת אך מצאה את שוער היריבה מרקו ביזוט ביום טוב ובדקה ה-90 הוכנעה סופית כשסטיב מונייה הכניע את איבו גרביץ’ מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק.
לאלופת צרפת, שפתחה את העונה בצורה מזעזעת אך חזרה לעצמה לאחרונה ולא הפסידה בליגה מזה כמעט שלושה חודשים, נקטע רצף של 14 משחקים בכל המסגרות ללא הפסד (לא כולל הפסד בפנדלים בגביע), תשעה מהם בליגה, והיא איבדה נקודות חשובות במאבק הצפוף על מקומות בליגת האלופות בעונה הבאה. ליל נמצאת במקום השמיני עם 32 נקודות, שלוש פחות משטרסבורג שבמקום הרביעי. ברסט עלתה למקום ה-12 עם 28 נקודות.
2 צפייה בגלריה
שחקני ברסט חוגגים
שחקני ברסט חוגגים
שחקני ברסט חוגגים
(רויטרס)

לאנס – מארסיי 2:0

החבורה של חורחה סמפאולי רשמה משחק שמיני ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד ולא התקשתה במיוחד. דימיטרי פאייט העלה את הקבוצה מדרום צרפת ליתרון בדקה ה-34 בפנדל מדויק ובדקה ה-77 סדריק בקאמבו סגר סיפור כשניצל בישל של מתאו גנדוזי.