3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
(שחר גרוס)
כבר הרבה זמן שלא זוכרים בהפועל חדרה תחושות כפי שחוו אמש (שבת) על כר הדשא באצטדיון נתניה. ה-0:2 על עירוני קריית שמונה חתם רצף נהדר עם שלושה ניצחונות רצופים, אחד בגביע המדינה ושניים בליגה, ביחס שערים של 1:7. הכותרת הגדולה מבחינתה של חדרה: פער של 12 נקודות מהקו האדום בו נמצאת הפועל נוף הגליל. לאחר הריקודים עם הקהל, גם החגיגות בחדר ההלבשה לא איחרו לבוא והשחקנים צהלו במשך דקות ארוכות ביחד עם הצוות. ניכר שהרבה מאוד לחץ השתחרר בשבוע וחצי האחרון.
“זה ניצחון שהשאיר אותנו בליגה”, אמרו בחדרה. “צריכים להמשיך בריכוז שלנו, אבל רוצים פלייאוף עליון שהוא לגמרי אפשרי ואפשר להגדיר מטרות. מגיעות הרבה מחמאות למנחם קורצקי ולצוות על כך שהצליחו לחבר את הקבוצה בחזרה. זו היכולת שייחלנו לראות והתרוממנו בחזרה מנקודה לא טובה שהיינו בה”. ואכן, במועדון מפזרים הרבה מחמאות למאמן הקבוצה, שהיה חשוף בתקופה האחרונה בפני לא מעט ביקורות, גם מבית אך בעיקר מבחוץ, האוהדים, על סגנון המשחק ההגנתי. בשורה התחתונה, חדרה לפחות זמנית במקום השישי בטבלה אחרי 19 מחזורים וזו בשורה גדולה עבור המועדון.
“המטרה העיקרית שלנו היא להמשיך ולהטביע חותם בליגת העל, מעבר לזה כל דבר הוא בונוס”, מדגישים בחדרה. קורצקי אמנם נשאר במערך שלושת הבלמים, אך בתקופה האחרונה אין ספק שאנחנו רואים חדרה הרבה יותר התקפית. גוסטבו מרמנטיני חוזר לעצמו ומספק מספרים גם כשהוא עדיין לא בשיאו, הקישור לא מפסיק לעבוד וגם ההגנה מציגה משחק נוקשה, כזה שלא השאיר לק”ש אמש יותר מדי מקום לתמרון בחלק ההתקפי. מעל כולם בולט מקסים פלקושצ’נקו, שעד המחזור לא כבש או בישל העונה בליגה, והוא שיפר את מאזנו בשני המדדים והמשיך במגמת השיפור.
3 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו חוגג
מקסים פלקושצ'נקו חוגג
מקסים פלקושצ'נקו חוגג
(שחר גרוס)
בנוגע לקשר, בימים האחרונים אכן הייתה התעניינות מקבוצת גירמוט, נועלת הטבלה בליגה ההונגרית, אך בשלב הזה פלקושצ’נקו נשאר בחדרה ובמועדון אופטימיים שאכן כך יהיה הדבר עד סיום השאלתו בקיץ. “אין תחליף למקסים. הישארות שלו זה החיזוק הכי טוב עבורנו בינואר”. יש לזכור כי הקשר שייך למכבי חיפה ובחוזהו סעיף יציאה לחו”ל, כך שהצעה טובה ורצון של השחקן לעזוב יובילו לפרידה. כאמור, בשלב הזה הוא כאן ואחרי השער הנהדר שכבש והבישול למרמנטיני, קורצקי בהחלט צריך אותו.
בנוגע לעזיבות, מבין שלושת השחקנים שקיבלו הודעת שחרור, מסתמן כי איבליו מרקוב יישאר בסופו של דבר בחדרה עד הקיץ ולא יעזוב, למרות חוסר שביעות הרצון המקצועי. וויסאם רבאח ועומר פדידה ייפרדו, כאשר לגבי הראשון במועדון יצטרכו להגיע להסדר על פיצויים ולא מן הנמנע שבימים הקרובים הוא יגיע ליעד חדש, דבר שיפתור את הנושא. בנוגע לפדידה, הוא גם כן ימצא את עצמו בקרוב בקבוצה חדשה כשישנה התעניינות גוברת מהאקסית הפועל כפר סבא.
3 צפייה בגלריה
עומר פדידה
עומר פדידה
עומר פדידה
(עמרי שטיין)
מי שלא היה בסגל אמש הוא סטיבן אלפרד וזאת בעקבות פגיעה קלה בגבו, לא משהו שאמור לפגוע בו לקראת המשחק הבא, ביום ראשון מול הפועל תל אביב. במועדון הביעו גם שביעות רצון מכך שיותר ויותר שחקני בית משתלבים בקבוצה, כשאתמול עלו מהספסל אביב לין, גלעד אברמוב, עמית מור וליאב פרדה הצעירים. “הם העתיד שלנו ולראות אותם משחקים זה מראה שיש למועדון הזה אופק”.
תמיר גלזר אמר לאחר המשחק: “ניצחון מאוד חשוב, אני חושב שמגיעות מחמאות לשחקנים, נתנו את הלב והנשמה שלנו. קורצקי והצוות שלו כל השבוע דיברו איתנו על החשיבות של המשחק ואי שמח שעשינו את העבודה. אני חושב שמתחילת הסיבוב השני עשינו משחקים טובים אבל הפסדנו. נגד הפועל ירושלים נראינו רע ומשם לקחנו את עצמנו בידיים ושמח שחזרנו לעצמנו במשחקים האחרונים, חזרנו לחדרה החזקה והטובה. המטרות? קודם להבטיח את ההישארות שלנו, נסתכל מטרה אחרי מטרה, אחרי שנעשה את זה נסתכל על הפלייאוף העליון”.