3 צפייה בגלריה
שלמה, גנדלמן, עזרא ומזרחי בסיום
שלמה, גנדלמן, עזרא ומזרחי בסיום
שלמה, גנדלמן, עזרא ומזרחי בסיום
(רדאד ג'בארה)
תחושת פספוס במכבי נתניה לאחר ה-2:2 אמש (שבת) באצטדיון בלומפילד מול מכבי תל אביב. היהלומים הצליחו לכבוש שער מהיר, אך למרות שהיו קרובים להכפיל את התוצאה, ספגו את השוויון בהתקפה העוקבת, כשבהמשך, טעות קשה של השוער דני עמוס הובילה למהפך. למרות זאת, מחצית שנייה טובה של היהלומים הובילה לשוויון כאשר האורחת לא הייתה רחוקה מלנצח.
"זה שאנחנו מאוכזבים מתיקו מול מכבי תל אביב אומר הכול", אמרו במועדון. "אנחנו רוצים לשחק כדורגל ומרוב שאנחנו מנסים להניע את הכדור, קורים מקרים כמו האיבוד של דני בגול השני. אנחנו חיים עם זה". במועדון לא בחרו להפנות אצבע מאשימה כלפי השוער המנוסה שטעה בגול השני והרגיעו בסיום: "דני הביא לנו העונה לא מעט נקודות, זה חלק מהכדורגל והוא עוד יחזיר לנו על זה".
הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונו של שחקן ההתקפה, גייאגון פארפה. הקיצוני, שהיה הבולט במגרש עד פציעתו במחצית הראשונה בשריר האחורי, נבדק בסיום וההערכה הראשונית מדברת על קרע קטן בשריר שאמור להשביתו לשבועיים עד שלושה. בכל מקרה, הוא צפוי לעבור היום צילום אולטרסאונד.
3 צפייה בגלריה
גויאגון על הדשא
גויאגון על הדשא
גויאגון על הדשא
(רדאד ג'בארה)
הבלם פלאמן גאלבוב, עבר ביום שישי את הבדיקות הרפואיות, חתם רשמית על חוזה לעונה וחצי ואף הספיק לערוך אימון ראשון עם קבוצתו. והוא צפוי להיכלל בסגל כבר במשחק הליגה הבא מול חיפה.
בנתניה ממשיכים לחפש חלוץ זר על מנת לעבות את הסגל, כאשר במידה שיצורף אחד כזה, אבובאקר דומבייה צפוי להיגרע מהסגל. בנתניה הבהירו, כי בקבוצה לא ישחררו את השחקן וצפויים להשאילו. "אנחנו רואים את דומביה בתוכניות המקצועיות שלנו, פשוט הוא צריך עוד קצת זמן, הוא עוד לא מספיק בשל". נכון לרגע זה, כל קבוצות הלאומית רוצות לצרף את השחקן, אך הוא מעדיף לשחק בליגת העל.
3 צפייה בגלריה
אבובקאר דומביה
אבובקאר דומביה
אבובקאר דומביה
(שחר גרוס)
"אני חושב ששיחקנו כמו גברים. ידענו שאנחנו יכולים לחזור למשחק וגם לנצח אותו והיו לנו את המצבים. אמרנו במחצית אחד לשני להרים אחד את השני ולהיות חיוביים. באמת האמנו", סיכם אמיר ברקוביץ'. "אני גאה פה באחד אחד מהצוות המקצועי ועד השחקנים. אנחנו שמחים שהוצאנו נקודה מהמשחק הקשה הזה. מכבי חיפה? כמו נגד מכבי תל אביב, אנחנו באים לכל מגרש לנצח את המשחק, הכי חזק שיש עם הלחץ והגישה החיובית".