6 צפייה בגלריה
ירדן שועה ושחקני בית"ר ירושלים
ירדן שועה ושחקני בית"ר ירושלים
ירדן שועה ושחקני בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
מצב עגום בבית”ר ירושלים לפני המשחק מול הפועל תל אביב בטדי מחר (שני, 20:30). חוסר הוודאות סביב עתיד המועדון לא מוסיף לשחקנים, שעדיין לא מבינים במאת האחוזים כיצד מתכוונים לפעול מולם. כבר אחרי המשחק מול האדומים יחלו הפעולות של שחרור שחקנים והשיחות האישיות שביקשו חלק מהם עם היו”ר אלי אוחנה והמנכ”ל מוני ברוש.
בין הפעולות: זרים ישוחררו, שחקנים יידרשו לקצץ ב-25% ממשכורתם, שני ישראלים בעלי שכר גבוה יתבקשו למצוא קבוצה אחרת, וכן ייערך ניסיון למכור את ירדן שועה ו/או אביאל זרגרי. להפתעת גורמים במועדון, ישנם שחקנים שמביעים רצון להישאר בבית”ר למרות הטלטלה שעוברת הקבוצה.
“יש חוסר וודאות, אנחנו רוצים להתרכז במשחק מול הפועל תל אביב ופתאום נוחתים עלינו עם הקיצוצים ושחרור שחקנים. אם ישחררו יותר משניים-שלושה שחקנים, זה מסוכן מאוד עבורנו, זה מתכון בטוח לירידת ליגה”, אומרים בבית”ר.
6 צפייה בגלריה
אופיר קריאף וירדן שועה
אופיר קריאף וירדן שועה
אופיר קריאף וירדן שועה
(נעם מורנו)
החשש כרגע הוא משחרור מאסיבי של שחקנים ישראלים דווקא, כי בכל מקרה הזרים השנה של בית”ר לא פוגעים. קמסו מארה חלש, ג’וסואה מחיאס לא משחק, אדווין ג׳אסי לא הצליח להתאקלם ומרקו יאנקוביץ’, או שפצוע או שבלי חשק לשחק. היחיד שיוסי מזרחי היה רוצה להתעקש עליו שישאר הוא ריצ’מונד בואצ’י. ככה שגם עם שחרור של שחקנים זרים עוד אפשר להתמודד, אבל אם יעזבו אפילו רק 2-3 מהשחקנים הישראלים הבכירים: ירדן שועה, מיכאל אוחנה, אוראל דגני, אופיר קריאף או איתמר ניצן, זה כבר יהיה אסון וקריסה מערכתית של בית”ר ירושלים.
“אנחנו עוד לא מעכלים, יש שחקנים אופטימיים, מתפללים לנס, לא יודעים מה יהיה כי יונגר אמר לנו ש-25 אחוז נצטרך לקצץ ושאם יש פה כמה שחקנים שרוצים ללכת אף אחד לא יעמוד בדרכם”, אומרים שחקנים בבית”ר ומוסיפים. “זה היה משהו כללי, בינתיים לא דיברו אישית עם אף שחקן. אנחנו רוצים להבין מה זה ויתורים, מה זה אומר להוריד כסף, קיצוצים, מה ההשלכות, מה יהיה? נדבר כל השחקנים ביחד ונחליט ונכבד כל שחקן ומה שהוא מרגיש, זו הפרנסה פה של אנשים אבל גם טובת בית״ר פה על הפרק, אנחנו יודעים שמיום שלישי-רביעי יתחילו השיחות, ודברים יתבהרו”.
6 צפייה בגלריה
מיכאל אוחנה וירדן שועה
מיכאל אוחנה וירדן שועה
מיכאל אוחנה וירדן שועה
(עמרי שטיין)
יוסי מזרחי ינסה לשמור את השחקנים שלו דרוכים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. המאמן מבין שהולכים לפרק לו את הקבוצה, אבל מקווה שמשהו ישתנה בימים הקרובים בשביל המועדון. מול החבורה של קובי רפואה יחסר מזרחי את יאנקוביץ’ ותמיר עדי הפצועים.
6 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
(ניסן עייש)
ראשי המועדון מקווים שיצליחו להחזיר את המשפחה האמריקאית לתמונה כדי להציל את בית״ר ירושלים. הנאמן עו”ד יצחק יונגר אמר לשחקנים כי אין אף איש עסקים ישראלי שהתעניין בקבוצה וזה נכון כיוון שחוגג מסובך בחקירה שעדיין מתנהלת מולו ולא בטוח שהוא יהיה מוכן לתת שיפוי משפטי לתביעות עתידיות. דבר נוסף הוא שחוגג לא מוכן למסור את הקבוצה בחינם.
אם חוגג היה מוכן למסור את המועדון (שגם ככה נמצא בגרעון אדיר והתחייבויות עתידיות בעשרות מיליוני שקלים) בחינם, הוא היה מוצא אנשי עסקים ישראלים שהיו מוכנים לרכוש את המועדון בתנאים מסוימים.
בינתיים, אופיר קריאף כתב בחשבון האינסטגרם לאוהדים בין היתר: “המצב לא טוב, מלחמה על הבית. אנחנו השחקנים דואגים לא פחות, אבל מבטיח שביום שני נתנתק מכל הרעשים מסביב וניתן את כל מה שיש לנו בשביל לשמור על הנקודות. אני קורא לכולם לבוא ולדחוף אותנו”.
6 צפייה בגלריה
הסטורי של אופיר קריאף
הסטורי של אופיר קריאף
הסטורי של אופיר קריאף
(אינסטגרם)
בתוך כך, בית”ר ירושלים הודיעה כי לפני המשחק מול הפועל תל אביב, ייערך טקס לזכרו של רס"ן אופק אהרון ז"ל, חייל צה"ל שנהרג לפני 11 ימים במהלך פעילות אבטחה בבקעת הירדן.
אופק, שהיה אוהד בית"ר ירושלים, הגיע ממשפחה בית"רית ופקד את המגרשים לא מעט. משפחתו של אופק ז"ל תעלה לכר הדשא, על מנת לקבל את האהבה מהקהל הבית"רי בימים קשים אלה בטקס שייערך בין החימום לפתיחת המשחק.
משפחתו המורחבת, חבריו לצוות וגם חיילים מפלוגת אגוז הוזמנו למשחק ויגיעו על מנת לכבד את זכרו. כמו כן, אוהדי הקבוצה יפרסו שלט גדול שהוכן על ידם לזכרם ביציע המזרחי, שיהיה ריק עקב עונש הרדיוס.
6 צפייה בגלריה
רס"ן אופק אהרון ז"ל ואביו אלי
רס"ן אופק אהרון ז"ל ואביו אלי
רס"ן אופק אהרון ז"ל ואביו אלי
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)