2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל נוף הגליל מאוכזבים
שחקני הפועל נוף הגליל מאוכזבים
שחקני הפועל נוף הגליל מאוכזבים
(עמרי שטיין)
מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם, יצא הבוקר (ראשון) נגד דו"ח השיפוט של שניר לוי בעקבות אירועי המשחק מול הפועל חיפה אתמול והטענות שהיו נגד לירן ליאני, בסיום ההפסד 1:0.
ברעם תקף: “איגוד השופטים ממשיך לאיים ולחשוב שהוא יכול להלך אימים על בעלי תפקידים. במקום להתנצל על הטעות ששלחו את ליאני ל-VAR, הם משתמשים בתקשורת במסרים מאיימים. אני לא השתמשתי בתקשורת במילה ‘מושחת’ אפילו פעם אחת, אחרי שאר הדברים אני עומד אחרי כל מילה. שניר לוי יזם את השיחה לאחר המשחק וברגע שהשיחה נגמרה אני יצאתי מהחדר שלו. בשיחה היו שלושת השופטים והיו”ר שלי רוני ליקוורניק”.
2 צפייה בגלריה
שניר לוי
שניר לוי
שניר לוי
(עמרי שטיין)
עוד טען: “אם יהיה רשום בדו”ח השיפוט שלו שאני סירבתי לצאת מחדרו, אני אגש לבדיקת פוליגרף ואוכיח את שיטת העבודה וניסיון ההפחדה של האיגוד. שנים בעלי תפקיד טוענים ששופטים משקרים בדו”חות, אולי זה הזמן להוכיח. בלי קשר, לא הייתה לי טענה וחצי טענה לשניר לוי. אני מבין שקשה להילחם בשופט ה-VAR”.
עוד מוסיף ברעם שכבר בשבוע שעבר בעקבות האירועים במשחק מול הפועל ת"א הוא התלונן נגד ליאני: “התלונה שלי זה שהיה מכתב באיגוד השופטים נגד השיפוט של ליאני ושלומי בן אברהם בבלומפילד, ובזמן שזה בבדיקה שולחים את ליאני ל-VAR. איך יכול להיות דבר כזה?”.