3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה השתחרר לא מעט לחץ אחרי הניצחון אתמול (שבת) 0:1 על הפועל נוף הגליל, משער של חנן ממן. שלוש הנקודות החזירו את הקבוצה של אלישע לוי לתמונת הסיכויים להשגת הכרטיס המיוחל לפלייאוף העליון של ליגת העל.
לוי, שזכה לגיבוי בשבועיים האחרונים מהבעלים יואב כץ, ביצע מספר שינויים בהרכב שהוכיחו את עצמם, כאשר בין היתר החזיר להרכב אחרי תקופה ארוכה את גל אראל שהחליף את סאקו טורה הפצוע. אראל במשחק חכם היה עזר לחלק ההגנתי שלא ספג לראשונה אחרי תקופה. “היה לנו חשוב לעצור את כמות השערים שאנחנו סופגים בכל משחק. זה ניצחון שמהווה ציון דרך לקראת ההמשך”, אמרו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
יואב כץ אמר: “במחצית הראשונה היינו מחויבים ורצנו כל הזמן. הייתה לחימה ומחויבות. במחצית השנייה היינו פחות טובים וזה בסדר מבחינתי לשחק מכוער ולנצח 0:1 מאשר לחיות יפה ולהפסיד 2:1. הניצחון לא מבטיח לנו עדיין כלום, אבל הוא קידם אותנו בדרך הנכונה. בכל מקרה, נצטרך לנצח את בית"ר ירושלים אם אנחנו רוצים להשיג כרטיס לפלייאוף העליון”.
כץ חושב גם על רכש: “אנחנו מקווים לשחרר מינימום שחקן אחד ואולי שניים ולהביא שחקן נוסף כדי להשתדרג”. בהפועל חיפה ינסו להכשיר את ניסו קפילוטו למשחק מול בית"ר. סאקו טורה בספק, ואילו מתיאה ליואיץ' עשוי גם הוא לערוך הופעת בכורה בקבוצה, אחרי שערך את אימון הבכורה וקיבל את החולצה עם המספר 19.
3 צפייה בגלריה
מתיאה ליואיץ'
מתיאה ליואיץ'
מתיאה ליואיץ'
(דוברות הפועל חיפה)