3 צפייה בגלריה
נורה האפטל
נורה האפטל
נורה האפטל
(שחר גרוס)
ועדת הנשים בהתאחדות לכדורגל אמורה הייתה להתכנס היום (ראשון) לישיבה בהשתתפות המנהלת המקצועית של נבחרת הנשים, נורה האפטל, אלא שהבוקר קיבלו הקבוצות שאמורות היו להשתתף הודעה על ביטול הישיבה, הסיבה: האפטל לא נמצאת בארץ. השווייצרית, שנכנסה לתפקידה רק לאחרונה, טסה בסוף השבוע לחופשה בחו"ל.
נכון, החופשה קיבלה את אישור מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, יוסי שרעבי, אך בקבוצות ובכירים בהתאחדות הביעו ביקורת על כך שהמנהלת שרק החלה את עבודתה כבר טסה לחופשה במקום לטפל בכל כך הרבה דברים.
האפטל כבר לפני כן הייתה בחופשת החג ורק לאחרונה היא ביטלה את אימוני נבחרות הנערות בטענת הקורונה, בעוד נבחרות הבנים ממשיכות להתאמן כרגיל. הקורונה לא מונעת מהשווייצרית לטוס לחופשה בחו"ל בעיצומה של המגפה וגם לא מראשי ההתאחדות למנוע ממנה לצאת מהארץ בתקופה כה רגישה.
3 צפייה בגלריה
נורה האפטל
נורה האפטל
נורה האפטל
(ההתאחדות לכדורגל)
בהתאחדות מספרים כי נתנו להאפטל לטוס מאחר שהיא מאוד לא אהבה את הקשיים שיש לה פה, כך שאפשרו לה לצאת לנשום אוויר. בסביבת ההתאחדות מספרים כי יש בכירים החוששים שהאפטל תבקש לסיים את תפקידה.
אבי אברהמי, יו"ר בנות עמק חפר, אמר בתגובה: “ישיבת ועדת הנשים, בנוכחות המאמנת הזרה, שתואמה להיום בשעה 11:00, נדחתה במפתיע הבוקר. הסיבה לדחייה היא שהמאמנת החדשה, שכולנו ציפינו וייחלנו לבואה, שמסמלת את השינוי החיובי בגישה לכדורגל נשים, החליטה לנסוע לעשות סקי בחו”ל”.
3 צפייה בגלריה
שחקניות עמק חפר
שחקניות עמק חפר
שחקניות עמק חפר
(שחר גרוס)
עוד אמר: “מאז הגעתה לארץ אני ממתין לטלפון, ביקור במשחק, אולי אפילו ביקור באימון ילדות או נערות. הרי ציפינו שהיא תעשה סקאוטינג ותראה מה קיים, מה צריך לשפר, מה להוסיף. במקום זה היא מבטלת את הישיבה הראשונה עם המועדונים, מפסיקה את אימוני ה-17 ו-19 בגלל קורונה (הרי הבנים, האקדמיה והקבוצות עדיין מתאמנים כרגיל) - וכבר קבעה טורניר אימון לבוגרות, על בסיס הסגל של קודמיה בתפקיד. הזיה מבחינתי, כנראה שמה שהיה פה עד היום ימשיך להיות, רק בעלויות הרבה יותר גבוהות. כל כך חבל”.
חבר הוועדה, פיני קינסטליך, שעבד במשך עשרות שנים בהדרכה בהתאחדות לכדורגל, אמר על ביטול הישיבה: “זה נראה טוב? זה לא סימפטי וחבל. בזמני אני לא זוכר שהיו כאלה דברים שמבטלים ברגע האחרון. אנשים פרטיים מתכוננים לישיבה כדי לבוא מוכנים וחבל שזה מה שקורה. יש הרבה מה לעשות ואני הצעתי להם גם הרבה דברים. בסופו של דבר אני רוצה שיהיה רק טוב, חבל שזה המצב”.
אגב, האפטל עד כה מתגוררת במלון ולא עברה לדירה שכורה. בהתאחדות טוענים כי הם מממנים את המלון רק בגובה שכר הדירה שהיו משלמים לה, ולא יותר.
מההתאחדות נמסר בתגובה על החופשה: “היא יצאה באישור כמובן, סיבות אישיות, חוזרת ברביעי”.