1 צפייה בגלריה
קובי רפואה ושחקני הפועל תל אביב באימון
קובי רפואה ושחקני הפועל תל אביב באימון
קובי רפואה ושחקני הפועל תל אביב באימון
(שחר גרוס)
האם הפועל תל אביב בדרך לזעזוע עוד בטרם חודשו האימונים של תחילת העונה הבאה? ל-ONE נודע כי המאמן קובי רפואה שוקל את המשך דרכו בקבוצה אם עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה לא ימשיך להיות לצדו גם בעונה הבאה.
המנהל המקצועי, עומר בוקסנבוים, רוצה שמאמן הנערים עומר דמארי, שחקן העבר של המועדון יעלה ויעבוד לצדו של רפואה. במקביל, הבעלים, שרון ניסנוב רוצה שעוזר המאמן, סלים טועמה ימשיך בקבוצה אם לא ימצא פתרון כספי שיכול להפוך אותו למנהל הקבוצה כפי שפרסמנו ב-ONE.
בשורה התחתונה, יש בקבוצה ‘סלט’ גדול סביב הסוגיה הזו, כאשר רפואה לא מוכן שיכתיבו לו את סוגיית עוזר המאמן. בכל קבוצה המאמן הוא זה שקובע מי יהיה עוזר המאמן שיעבוד לצדו והכל למעשה עניין של כסף. אם בקבוצה ימצאו תקציב, אז טועמה יזוז לעמדת המנהל ולצדו של רפואה יעבדו קוסטיקה וגם דמארי, ואם לא אז עשויה להיות מחלוקת סביב כך.
המאמן עצמו אמר לאנשי הפועל: “אין לי בעיה ששניהם יהיו העוזרים שלי. אין לי בעיה עם דמארי אני גידלתי אותו שהיה שחקן”. בתוך כך, רפואה אמור לחזור לארץ מחופשה ואז הוא ובוקסנבוים קבעו פגישה כדי לפתור את הסוגיה הזו. גורמים סביב הקבוצה העריכו כי בוקסנבוים לא יפוצץ את הנושא על כך. מנגד, גורמים המקורבים לרפואה אמרו שהמאמן נחוש ולא יהיה מוכן לוותר בסוגיה זו גם במחיר שימצא את עצמו מחוץ לאדומים.