2 צפייה בגלריה
ניר ביטון
ניר ביטון
ניר ביטון
(רויטרס)
רכש מרשים למכבי תל אביב. ניר ביטון, שעל ההתעניינות בו מצידם של הצהובים פורסם לראשונה ב-ONE כבר בתחילת חודש מאי, סיכם באופן רשמי את תנאיו במועדון לשתי עונות עם אפשרות לעונה שלישית, ויחזור לשחק בליגת העל לאחר תשע שנים מוצלחות במיוחד בסלטיק, אותה עזב בחודש שעבר. החוזה של ביטון הוא לשנתיים וסוכם באמצעות סוכניו, רונן קצב וגלעד קצב.
השחקן בן ה-30, שהופיע בשנים האחרונות בקביעות גם בהרכב נבחרת ישראל, הוא הישראלי המעוטר בכל הזמנים, כאשר זכה בלא פחות משמונה אליפויות סקוטלנד, שלושה גביעים מקומיים וארבעה גביעי ליגה במהלך תקופתו במועדון הפאר מגלאזגו.
ביטון שיחק בעונה החולפת 38 פעמים במדי סלטיק, הבקיע שני שערים ובישל שניים נוספים בכל המסגרות. בסך הכול ביטון רשם 271 הופעות בסלטיק, בהן הבקיע 15 שערים ובישל 16. את הקריירה החל כמובן במ.ס אשדוד, אצלה רשם 127 משחקים והבקיע 15 שערים.
2 צפייה בגלריה
הפרסום הראשון על ניר ביטון מחודש מאי
הפרסום הראשון על ניר ביטון מחודש מאי
הפרסום הראשון על ניר ביטון מחודש מאי
(צילום מסך)
השחקן בכל אופן מסיים בימים אלה את הליך ההחלמה מהפציעה אשר מנעה ממנו להיות חלק מהסגל של אלון חזן ונבחרת ישראל בשלושת המשחקים שנערכו החודש. ביטון יכול לשחק כבלם אך גם כקשר והוורסטיליות שלו היא משהו שיכול לעזור מאוד לאיביץ’, שכפי שהיה ניתן להבין אתמול ממשחק האימון הראשון שנגמר בהפסד 1:0 לאאכן מהליגה הרביעית בגרמניה, מנסה מספר מערכים עבור הקבוצה.
במקביל, במכבי ת”א ממשיכים במקביל לנסות להחתים בלם זר כאשר אחד השמות הבולטים הוא של אנדראס מקסו הדני, קפטן ברונדבי, כאשר הקבוצה על פי דיווחים מוכנה לרדת מהדרישות הכספיות שלה. לשחקן כזכור סעיף שחרור בגובה כ-1.5 מיליון אירו אך הוא גם נכנס לשנת החוזה שלו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.