2 צפייה בגלריה
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
(רויטרס)
סטף קרי הגיע בענק לסדרת גמר ה-NBA. כוכב גולדן סטייט נצץ הבוקר (שבת) מול בוסטון בדרך ל-97:107 אדיר ו-2:2 מרתק. הכוכב קלע 43 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים בהופעה יוצאת מגדר הרגיל, כשהפך בגיל 34 לשחקן השלישי הכי מבוגר שקולע למעלה מ-40 נקודות במשחק גמר. האחרים היו מייקל ג’ורדן ולברון ג’יימס.
סטף הפך לשחקן הראשון אי פעם שרושם 40 נקודות ו-10 ריבאונדים לפחות לצד שבע שלשות במשחק גמר. הוא קלע 49% מהזריקות שלו מחוץ לקשת בגמר והממוצע שלו בארבעת המשחקים עומד על 34.3 נקודות. הכוכב הפך ליחיד בהיסטוריה עם חמש שלשות או יותר בארבעה משחקי גמר רצופים.
השחקן אמר לאחר המשחק: “אני גאה בנו, היה משחק קשוח מאוד ואני שמח שהצלחנו להישאר בחיים בסדרה ולהשיב את יתרון הביתיות. יצרנו מומנטום בדרך שלנו והבנו איך לעצור אותם ברבע הרביעי. הראינו שאנחנו יכולים לנצח בחוץ, אבל אני חושב שהיינו יכולים להיות טובים יותר. באופן שבו שמרנו היה הבדל ענק בין המשחקים הקודמים, זה היה חשוב מאוד עבורנו. הרבה יותר טוב להגיע הביתה ב-2:2 מאשר בפיגור 3:1”. המאמן סטיב קר הוסיף: “לא חושב שסטף היה כל כך פיזי בקריירה שלו כמו היום, לכן הוא עשה את מה שעשה”.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
סטף קרי חוגג
(רויטרס)
לברון ג’יימס לא נותר אדיש: “שף (סטף) מטורף”.