1 צפייה בגלריה
מרקו גודוריץ' חוגג
מרקו גודוריץ' חוגג
מרקו גודוריץ' חוגג
(הטוויטר של פנרבחצ'ה)
לראשונה מזה ארבע שנים ובפעם העשירית בתולדותיה פנרבחצ’ה זכתה הערב (שני) באליפות טורקיה, לאחר שהשלימה 1:3 בסדרת הגמר מול אנדולו אפס, עם 80:92 במשחק הרביעי. עבור הצהובים-כחולים זהו סיום מתוק לעונה קשה, בעוד אלופת אירופה מאבדת את התואר וחותמת עונה טובה באכזבה.
קבוצתו של סשה ג’ורג’ביץ’ יצאה למשחק חוץ ביתרון 1:2 ובמטרה להכריע את הסדרה. מהרגע הראשון היה ברור מי הקבוצה הדומיננטית כאשר פנרבחצ’ה דהרה ליתרון דו ספרתי ואחרי 10 דקות הובילה 12:24. ברבע השני אנדולו אפס צמצמה מעט ולהפסקה היא ירדה בפיגור 6 בלבד – 41:35.
במחצית השנייה המגמה נמשכה כשהאורחים הציגו קשיחות ושלטו בכל הפרמטרים. רבע שלישי של 26:29 פתח פער לא קטן לקראת 10 הדקות האחרונות ובדקות הסיום ארגין עתמאן כבר הרים ידיים והכניס את שחקני הספסל. בסיום פנרבחצ’ה ניצחה 80:92 וחגגה את התואר.
יאן וסלי, שאולי היה זה משחקו האחרון בטורקיה, הוביל את קלעי המנצחת עם 18 נקודות, ננו דה קולו הוסיף 17 ומרקו גודוריץ’ תרם 16. מנגד, טיבור פלייס וכריס סינגלטון בלטו אצל המפסידה עם 17 נקודות כ”א, בעוד אלייז’ה בראיינט, אקס מכבי ת”א והפועל אילת, קלע 10 נק’, כמו גם וסיליה מיצ’יץ’ ושיין לארקין.