3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
צ’אבי סומך על ז’ואן לאפורטה ומאמין שנשיא ברצלונה יקיים את ההבטחה שלו לצרף את רוברט לבנדובסקי, שללא ספק יוביל את הפרויקט החדש שנבנה בקאמפ נואו אם יגיע. כרגע יש אפילו תאריך יעד שסומן להחתמתו של כוכב באיירן מינכן, כאשר ב’אס’ סבורים שעד 11 ביולי, התאריך ששחקני הנבחרות השונות של הקטלונים חוזרים לאימונים, הפולני כבר ילבש את מדי הבלאוגרנה.
לא יהיה פשוט עבור בארסה להגשים את החלום ולצרף את הסקורר של אלופת גרמניה, שכרגע לא מוצאת מחליף ראוי ולא מעוניינת להיכנס למשא ומתן על השחקן המוביל שלה. בארסה עצמה צריכה לבצע בקרוב לא מעט מכירות על מנת להחתים שחקני רכש, כי המועדון נמצא בבעיה קשה בכל הקשור לפייר פליי הפיננסי ותקרת שכר השחקנים.
קיימת כמובן אפשרות שבארסה תצליח להתגבר על המכשולים הללו, ואם תעשה זאת אין ספק שהאופטימיות בגזרת לבנדובסקי תגדל. מי שכן צפוי להיות חלק מהסגל עד 11 ביולי הוא הבלם אנדראס כריסטנסן, שחתם לארבע שנים ורק ההכרזה נותרה. הקשר פרנק קסייה, שעזב את מילאן, אמור להצטרף שבוע קודם, ב-4 ביולי, יחד עם פבלו טורה הצעיר שכבר הוצג ויחל את קדם העונה עם ברצלונה.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
עבור צ’אבי, זה יהיה כמובן אידיאלי להתחיל את משחקי קדם העונה בארצות הברית עם כמעט כל הסגל שלו, למרות שהוא מודע לכך שזאת משימה בלתי אפשרית. בכל אופן, עד 11 ביולי יחזרו בוודאות לסגל סרחיו בוסקטס, גאבי, פראן טורס, ג’ורדי אלבה, אנסו פאטי, ממפיס דפאיי, מרטין בריית’ווייט ופרנקי דה יונג. עתידם של שלושת האחרונים באוויר, במיוחד זה של הקשר ההולנדי שמקושר למעבר למנצ’סטר יונייטד.
לבנדובסקי מבחינתו מפעיל לחץ גם על בארסה כדי לצרף אותו בהקדם האפשרי, מכיוון שהוא לא רוצה להגיע למצב שיצטרך להתייצב באימוני באיירן. ב-12 ביולי מתחילים האימונים של אלופת גרמניה, והפולני מקווה שעד אז לא ישתייך לקבוצה. בינתיים בבאיירן ממשיכים להערים קשיים וב’סקיי’ טוענים שהסכום שהם דורשים עלה ל-60 מיליון אירו, אך הקבוצות ממשיכות במשא ומתן לגבי הכוכב.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.