2 צפייה בגלריה
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
(סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה)
אליפות העולם בשחייה המשיכה היום (שישי) בבודפשט שבהונגריה והנציגים הישראלים השיגו הישגים נהדרים, כאשר מיכאל לייטרובסקי ואנסטסיה גורבנקו העפילו לחצאי הגמר, כל אחד במשחה שלו.
לייטרובסקי השיג תוצאה מצוינת במשחה ל-50 מטר גב, כשעצר את השעון על 25.08 שניות, סיים במקום השלישי במקצה שלו ובמקום ה-12 סך הכל, ואילו גורבנקו עצרה את השעון על 30.82 במשחה ל-50 מטר חזה, סיימה במקום השלישי במקצה שלה ובמקום ה-13 בסך הכל. בחצי הגמר, גורבנקו סיימה חמישית במקצה שלה ותשיעית בסיכום הכללי, במה שגרם לה לפספס במקום בודד את הכרטיס לגמר.
עוד לפני כן, את היום הישראלי בבריכה פתחה השחיינית הצעירה דריה גולובטי שהתחרתה ב-50 מטר חופשי. גולובטי סיימה שנייה במשחה שלה, כשעצרה את השעון על 25.97 שניות, אך זה לא הספיק לה כדי לעלות לחצי הגמר, והיא סיימה במקום ה-24 בסך הכל. במקצה השליחים (4x100 מטר חופשי מעורב), נבחרת ישראל שכוללת את תומר פרנקל, רון פולונסקי, לאה פולונסקי ודריה גולובטי רשמה תוצאה של 3.30.34 שניות, סיימה במקום ה-12 ולא הצליחה להעפיל לגמר.
2 צפייה בגלריה
מיכאל לייטרובסקי
מיכאל לייטרובסקי
מיכאל לייטרובסקי
(סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה בישראל)
הישג מדהים נרשם הערב (שישי) בבריכה בבודפשט כשנבחרת השליחים של אוסטרליה שברה את שיא העולם במשחה 4X100 סגנון חופשי, לאחר שעצרה את השעון על זמן של 3:19.38 דקות.