3 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(רויטרס)
אוסמן דמבלה נמצא בימים האחרונים של החוזה שלו בברצלונה, כאשר עדיין לא ברור מה צופן עתידו של הצרפתי. הרבה קבוצות גדולות התעניינו בשירותיו מאז ש”נתקעו” המגעים של הקטלונים להארכת החוזה עמו. כזכור, בארסה הציעה לדמבלה שכר נמוך יותר מהנוכחי שלו והמועדון לא הסכים להעלות את הצעתו ואף הוריד אותה. לאור זאת, העניין של השוק גדל בגלל האפשרות להחתימו כשחקן חופשי, אך לאחרונה גם די התקרר.
כשחקן צרפתי, השמועות לפ.ס.ז’ מיהרו להגיע בעקבות הפחד של המועדון מעיר האורות לאבד את קיליאן אמבפה. המגעים נוצרו בין הצדדים, רק שאז הרבה השתנה, פאריס צירפה יועץ מקצועי והצליחה לשמור על כוכבה הגדול, והמעבר של דמבלה נראה רחוק מלהיות מציאותי.
קבוצה נוספת שנכנסה מוקדם למרוץ ועדיין בעקבותיו היא צ’לסי. כזכור, המאמן של הבלוז, תומאס טוכל, אימן את דמבלה בדורטמונד ולדבריו הוא “בעל הכישרון הטבעי הכי מטורף שראיתי”. חיבור בין השניים בלונדון לא נפסל על ידי הצרפתי, אך יש לציין שהעניין של הלונדונים נרגע לאחרונה לאור ריבוי הפציעות של השחקן ודרישתו לפתוח בקביעות בהרכב, כאשר הבלוז גם לא מתכוונים להיענות לדרישות השכר שלו.
3 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(La Liga)
הקבוצה השלישית שהייתה בעקבותיו היא לא אחרת מבאיירן מינכן. הענקית הגרמנית נכנסה לתמונה להנחית את השחקן בחודש האחרון ושלחה הצעה, אך עם השלמת עסקת סאדיו מאנה מליברפול, המעבר של הצרפתי לאליאנץ ארנה התרחק והאפשרות הזאת נראית כבלתי סבירה בעליל.
מלבד שלושת ההצעות האלו, דמבלה מחזיק עדיין בהצעתה של ברצלונה ויכול לבחור להישאר כרצונו של צ’אבי, שאמר לראשי בארסה שיעלה להם יותר יקר להחליף את השחקן מאשר להשאירו. נכון לכרגע בברצלונה משדרים אופטימיות, אך הסאגה של הצרפתי לימדה שהכול עוד יכול להתהפך. לפי הדיווחים האחרונים, שתי האופציות של דמבלה הן לקבל את הצעתה של ברצלונה או להישאר בלי קבוצה, שכן המגעים עם אף קבוצה אחרת לא קיימים.
3 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.