2 צפייה בגלריה
סטיב קליפורד
סטיב קליפורד
סטיב קליפורד
(רויטרס)
ארבע שנים אחרי שסיים את תפקידו על הקווים בשארלוט, סטיב קליפורד חוזר לצפון קרוליינה. המאמן בן ה-60 חתם בשורות ההורנטס לשלוש שנים, בחוזה שיעניק לו 4 מיליון דולר לעונה והוא יחליף בתפקיד את ג’יימס בורגו, מי שהחליף אותו בקבוצה ב-2018.
קליפורד אימן את שארלוט בין 2013 ל-2018, במהלכן הגיע עם הקבוצה פעמיים לפלייאוף. לאחר מכן עבר לאמן באורלנדו במשך שלוש שנים, ובעונה האחרונה היה חלק מצוות האימון בברוקלין. כעת הוא שב לעמדת המאמן הראשי, ומקבל קבוצה מוכשרת מאוד, עם לאמלו בול, מיילס ברידג’ס, טרי רוזייר וגורדון הייוורד בין השאר.
יש לציין שהמאמן לשעבר לא היה הבחירה הראשונה של ראשי ההורנטס. קני אטקינסון, עוזר המאמן של סטיב קר בגולדן סטייט, היה זה שקיבל את ההצעה לתפקיד ולפי דיווחים בארה”ב גם השיב בחיוב, אך לאחר מכן חזר בו והחליט להישאר בצוות של אלופת ה-NBA. גם מייק ד‘אנטוני היה מועמד לתפקיד, אבל לבסוף בשארלוט הלכו על המאמן שמוכר להם היטב.
2 צפייה בגלריה
קני אטקינסון
קני אטקינסון
קני אטקינסון
(רויטרס)
אחרי ההודעה על חזרתו קליפורד מסר: “אני שמח לחזור לשארלוט ורוצה להודות למייקל ג’ורדן, מיץ’ קופצ’ק ובאז פטרסון על ההזדמנות הזאת. זו קבוצה צעירה ומלהיבה עם הרבה שחקנים מוכשרים. שארלוט היא עיר נהדרת ואני מכיר ממקור ראשון את התשוקה שיש לאוהדי ההורנטס לקבוצה הזאת. אני לא יכול לחכות לחזור לעיר ולהתחיל לעבוד עם השחקנים”.