1 צפייה בגלריה
ישראל אלימלך ומשפחתו
ישראל אלימלך ומשפחתו
ישראל אלימלך ומשפחתו
(נעם אוחיון)
היום (ראשון) התקיים בהיכל הטוטו חולון טקס מיוחד, בו נקרא יציע B על שמו של ישראל אלימלך, אחד מהסמלים הגדולים של הפועל חולון בכל הזמנים. אלימלך נמצא כרגע בביקור בארץ עם משפחתו ומתגורר בארצות הברית כרגע.
ישראל אלימלך שיחק בתפקיד רכז והחל לשחק כדורסל בהפועל חולון בגיל 8. הוא שיחק בנבחרות ישראל מגילאי נוער ועד הבוגרים. אלימלך פרש ממשחק פעל בשנת 99 וקלע לאורך הקריירה בליגה הישראלית 3963 נקודות, מה שמציב אותו במקום ה-40 ברשימת קלעי כל הזמנים של ליגת העל.
ראש העיר מוטי ששון הגיע לברך ואמר: "ישראל שחקן מהגדולים בהיסטוריה של הפועל חולון ותמיד סמכתי על שחקנים כחול לבן ותמיד רציתי שישראלים הם אלה שיובילו את הקבוצה ואני מקווה שצעירים ישאבו השראה מישראל. ראש העיר אפילו הציע לישראל תפקיד בעירייה במידה ויחזור לארץ."
"ישראל חלק מהD.N.A החולוני ואין ספק שמגיעה לו ההכרה הזאת", הוסיף יו”ר חולון איתן לנציאנו לפני שאיש השעה, ישראל אלימלך, נאם באירוע ואמר: “"אני מאוד מתרגש ואף מתקשה לדבר אמנם היציע הוא על שמי אבל אנשים רבים צעדו איתי מתחילת הדרך ואני מודה על כך, אני אוהד של הקבוצה ועוקב גם מרחוק ותמיד אני אהיה אוהד של הקבוצה”.