1 צפייה בגלריה
אוסטין הולינס מול אנטה ז'יז'יץ'
אוסטין הולינס מול אנטה ז'יז'יץ'
אוסטין הולינס מול אנטה ז'יז'יץ'
(הטוויטר של הכוכב האדום)
מכבי ת"א לא עוצרת: מסע הרכש של הצהובים נמשך היום (שני) בבוקר עם חתימתו של אוסטין הולינס. בכך הגארד (1.93, 30) ששיחק בעונה החולפת בכוכב האדום בלגרד, מצטרף לאלכס פוית'רס, בונזי קולסון, גיא פניני ודארון היליארד שכבר חתמו בקבוצה המתגבשת של עודד קטש.
"אני נרגש לגבי החזון של המאמן והאירגון כולו", אמר הולינס לאחר החתימה, "אני כבר לא יכול לחכות להיות חלק מההיסטוריה והמסורת של המועדון". קטש הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד לצרף את הולינס לסגל. מדובר בגארד בעל אופי טוב, חבר טוב לשחקנים שלצידו בחדר ההלבשה, שומר מצוין ושחקן שיכול לשחק בכמה עמדות. הוא יכול לתת לנו פיתרונות למגוון סיטואציות והרכבים על המגרש".
הולינס שמגיע למכבי ת"א עם ניסיון של שלוש שנים ביורוליג במדי זניט סנט פטרסבורג והכוכב האדום, הוא בנו של ליונל הולינס שזכה עם פורטלנד באליפות ה-NBA ב-1977. הולינס הבן שיחק במכללת מינסוטה, אבל מעולם לא נבחר בדראפט של הליגה הטובה בעולם ושיחק כל הקריירה באירופה.
הולינס החל את דרכו המקצוענית בליגה השנייה בצרפת, עבר גם בפינלנד וגרמניה, לפני שעשה את קפיצת המדרגה ב-2019 כשחתם בזניט. הוא העביר שנתיים בקבוצה הרוסית לפני שחתם בכוכב האדום בלגרד, עימה זכה בעונה הקודמת באליפות סרביה, בגביע המקומי ובאליפות הליגה האדריאטית. הגארד העמיד ממוצעים של 8.1 נקודות, 1.9 ריבאונדים, אסיסט וחטיפה ב-28 משחקים ביורוליג בעונה שעברה.