2 צפייה בגלריה
רודריגו
רודריגו
רודריגו
(רויטרס)
בריאל מדריד ממשיכים להבטיח את הישארותם של כוכבי העונה האחרונה ולאחר שכבר האריכו את חוזהו של לוקה מודריץ’ והגיעו לסיכום עם ויניסיוס ג’וניור ואדר מיליטאו, הגיע גם תורו של ברזילאי נוסף להצטרף לרשימה. מי שצפוי להיות הבא שיחתום על הארכת חוזה בבלאנקוס בקרוב הוא רודריגו, שהיה אחד האסים בריצה הסנסציונית של ריאל בליגת האלופות בדרך לתואר מספר 14.
לפי דיווחו ב’אס’ הספרדי, הקיצוני יחתום על חוזה חדש עד 2027 עם אופציה להארכה עד 2028. נכון להיום, הברזילאי חתום על חוזה עד 2025 ובבירת ספרד רוצים להבטיח שלא ילך לאף קבוצה אחרת. כדי לעשות זאת, הם יצמידו לו סעיף שחרור בגובה מיליארד אירו – כמו של קארים בנזמה וכמו שצפוי להיות לחבריו הברזילאים.
מי שדוחף למהלך הוא קרלו אנצ’לוטי, שרוצה שהברזילאים שלו יהיו מרוכזים רק בכדורגל בפתיחת האימונים של ריאל ב-8 ביולי. נכון להיום, רודריגו הוא אחד השחקנים שמרוויחים הכי מעט בריאל מדריד, כמו גם ויניסיוס ומיליטאו, ולכן חשוב לאנצ’לוטי לסיים את הסיפור החוזי כמה שיותר מהר כדי שהם יגיעו בראש נקי מדאגות לתחילת העונה.
2 צפייה בגלריה
מיליטאו ויניסיוס ורודריגו חוגגים
מיליטאו ויניסיוס ורודריגו חוגגים
מיליטאו ויניסיוס ורודריגו חוגגים
(רויטרס)
במקביל להארכות החוזה, בריאל עובדים במרץ על הוצאת אזרחות ספרדית לשלושת שחקני נבחרת ברזיל שנמצאים ברשותם בסגל, כדי שלא ייחשבו לזרים. משרד הפנים הספרדי דורש שנתיים רצופות של הישארות במדינה ולעבור שני מבחנים כדי להיות זכאים לאזרחות, אך הקורונה טרפה את הקלפים ומנעה מרובם את השהייה הרצופה במדינה. למרות זאת, במשרד המשפטים הספרדי כבר הודיעו לריאל שהדבר לא אמור להוות בעיה והציפייה היא שכל הסאגה תיגמר בחודשים הבאים.