1 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
(רויטרס)
אחרי שעזב לטובת הכסף והתחנן לחזור, רומלו לוקאקו קיבל את מבוקשו ושב רשמית לאינטר בהשאלה מצ’לסי. החלוץ בן ה-29, שנמכר תמורת 100 מיליון אירו בקיץ הקודם לבלוז, לא הצליח להתאקלם תחת תומאס טוכל והצהיר על רצונו לחזור לקבוצה ממילאנו. אחרי פחות מחצי שנה, הוא קיבל את מבוקשו ויחזור ללבוש את מדי הנראזורי בעונה הקרובה תמורת שמונה מיליון דולר פלוס בונוסים, כאשר בסיומה יחזור ללונדון.
הבלגי אמנם פתח את עונת 2021/22 בצורה מרשימה, אבל לא הצליח לבוא לידי ביטוי בצ’לסי וסיים את העונה החולפת עם שמונה שערי ליגה בלבד – הכי מעט מאז עונת הבכורה שלו בצ’לסי ב-2011/12. בשתי עונותיו באינטר, החלוץ המוכשר כבש 47 שערי ליגה ורשם 12 בישולים, כשהוא מציג את הכדורגל הטוב בקריירה ומוביל את החבורה ממילאנו לאליפות, שסיימה את השליטה הארוכה של יובנטוס בסרייה א’.
כזכור, בראיון ל’סקיי איטליה’ בסיום 2021 לוקאקו דיבר על רצונו לשוב לאינטר: “תמיד אמרתי שהם נמצאים בלב שלי ואני יודע שאחזור לשם. אני מאוד מקווה שזה יקרה. אני מאוהב באיטליה, עליי לדבר ולהסביר לכולם מה באמת קרה. אני מתנצל על האופן והתזמון שבו עזבתי, זה היה צריך להיות אחרת ומעומק הלב שלי אני רוצה לחזור כשאני עדיין בשיא ולא בסיום הקריירה”.