1 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס
(רויטרס, 'מונדו דפורטיבו')
אחד השחקנים האהובים ביותר על דייגו סימאונה הוא חלוצה של אינטר, לאוטרו מרטינס, אותו הוא לא יכול לקנות ממחזיקת הגביע האיטלקי בשל תג המחיר הגבוה, אבל זה לא תמיד היה המצב. לפי ’מונדו דפורטיבו’, אתלטיקו מדריד כבר הגיעה לסיכום תנאים אישיים עם החלוץ הארגנטינאי ששיחק בזמנו בראסינג ואף חתם על החוזה במדריד, אך בסוף הצטרף לאינטר. איך זה קרה?
בסוף שנת 2017 אתלטיקו וראסינג הגיעו להסכם על רכישתו של מרטינס והשאלתו חזרה לארגנטינה עד לסיום העונה תמורת 12 מיליון אירו. למרות שהתנאים האישיים של השחקן כבר סוכמו איתו והוא נפגש עם הגורמים הרלוונטיים ממדריד, שום דבר לא נחתם בין שתי הקבוצות, כך שהעסקה לא הייתה חתומה באופן רשמי למרות החתימה הפיזית על ההסכם בין השחקן למועדון מבירת ספרד, אצלו גם עבר את הבדיקות הרפואיות.
כאן נכנסו לתמונה שתי אגדות אינטר, חאבייר זאנטי ודייגו מיליטו. בעצת קפטן הנראזורי לשעבר, החלוץ החל להפעיל לחץ על השחקן לקחת את ההצעה של האיטלקים למרות שכבר התחייב לאתלטיקו, וכך עשה. במקביל, הקבוצה ממילאנו הגישה הצעה שגבוהה יותר מפי שתיים מזאת של הקולצ’ונרוס, על סך 25 מיליון אירו, במה שהטה את הכף לטובתה וביוני 2018 החלוץ הנהדר הוצג רשמית במדים כחולים – שחורים.