3 צפייה בגלריה
ראול
ראול
ראול
(אינסטגרם)
בעולם הכדורגל של ימינו, בו מאמנים מתקדמים יחסית במהרה, מפתיע לראות איך ראול, אגדת ריאל מדריד, מתכונן לפתוח כבר את עונתו השלישית כמאמן קבוצת המילואים של המועדון מבירת ספרד. בזמן שלרבים כבר אין את הסבלנות להמשיך במחלקות הנוער, מדהים לראות איך חלוץ העבר האגדי שומר על אותה התלהבות להכשיר את שחקני העתיד של הבלאנקוס במשך תקופת זמן שכזו.
למרות שקיבל הצעות לעבור לקריירת אימון בבוגרים מכמה קבוצות בליגה הספרדית, כמו גם לידס ושאלקה, במדיה שיחק אחרי התקופה האדירה בספרד, ראול כרגע רואה לנכון להישאר מחוץ לאור הזרקורים ומרגיש מסופק מהעבודה החשובה שהוא עושה בריאל.
חשוב לציין שתפקידו של ראול במועדון לא מסתכם רק בלאמן את המילואים. מלבד זאת, הוא שותף לכל מה שקורה בבוגרים וכמובן מקבל את ההחלטות בכל הנוגע למי יעלה לקבוצה הראשונה. הוא מסתדר בצורה מושלמת עם מנואל פרננדס, מנהל האקדמיה, ומרגיש שקרלו אנצ'לוטי סומך עליו בעיניים עצומות. המאמן האיטלקי מרבה לדבר איתו, ושואל אותו על התפתחות השחקנים הצעירים. למעשה, הם מדברים הרבה על כדורגל ויש להם מערכת יחסים שכמעט ולא הייתה קיימת בימיו של זינדין זידאן.
מידי פעם עולות שמועות על כך שביום מן הימים הוא יהפוך למאמן הראשי של הבוגרת, לבטח אחת המטרות שהוא סימן לעצמו להשיג. למרות הרעש מסביב, ראול לוקח את הזמן ומתרכז בהכשרת דור העתיד, שאולי יום יבוא והוא יזכה לאמן אותו גם על הקווים של הסנטיאגו ברנבאו.
אז למה הוא דחה את שלל ההצעות שקיבל? אולי בגלל שהוא מרגיש נוח עם מה שהוא עושה ובגלל שהוא מאמין שזה המקום שלו. אולי בכלל בגלל שריאל נתנה לו הרבה ועכשיו הוא רואה לנכון להחזיר לה. נכון, גם אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש לו חוזה טוב, אבל אם היה בוחר לקחת את אחת הצעות שהוגשו הוא היה מרוויח יותר.
3 צפייה בגלריה
ראול ושחקני המילואים של ריאל מדריד
ראול ושחקני המילואים של ריאל מדריד
ראול ושחקני המילואים של ריאל מדריד
(אינסטגרם)
אם מסתכלים על העונה הקרובה, יש לראול מטרה אחת ברורה: להחזיר את הקאסטייה לליגה השנייה. כן, מדובר במשימה לא פשוטה בכלל, אך הספרדי מאמין שעם איכות השחקנים שלו והעובדה שהם לובשים את הסמל של ריאל על החולצה, בתוספת למה שהוא מביא איתו – הכל אפשרי. יחד עם התשוקה לתארים והשאיפה למצוינות, ראול זוכר היטב את משימתו העיקרית, להכשיר שחקנים איכותיים לקבוצה הבוגרת, ככה שעליית ליגה היא אמנם יעד שהוא סימן, אך כמובן מוגדת כבונוס.
המאמן האחרון של ריאל מדריד שיצא מהאקדמיה היה סנטיאגו סולארי. לפניו היה זה זינדין זידאן והתוצאות של הצרפתי דיברו בעד עצמן. בלי הרבה לחץ, ריאל מדריד עובדת יחד כשהיא שומרת על קשר הדוק בין צוות האימון המוביל לזה של האקדמיה.
3 צפייה בגלריה
בעתיד יאמן את הבוגרים? ראול
בעתיד יאמן את הבוגרים? ראול
בעתיד יאמן את הבוגרים? ראול
(אינסטגרם)