3 צפייה בגלריה
ניימאר ונאסר אל חלאיפי
ניימאר ונאסר אל חלאיפי
ניימאר ונאסר אל חלאיפי
(רויטרס)
לפני כחמש שנים הפך ניימאר לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה, כאשר עבר מברצלונה לפאריס סן ז’רמן תמורת 222 מיליון אירו. לפי דיווח מסעיר ב’אל פאיס’, המועדון הצרפתי הודיע לכוכב שעליו לחפש קבוצה חדשה ושהוא לא רצוי יותר, כאשר ההחלטה התקבלה סופית לאחר שקיליאן אמבפה חידש את חוזהו.
הברזילאי שקושר לאחרונה לקבוצות כמו צ’לסי ויובנטוס מודע לכך שהוא לא רצוי, כאשר אמבפה סימן אותו כמי שלא מפגין מקצועיות באימונים. אחרי שהמנהל המקצועי לאונרדו עזב ולואיס קמפוס הגיע, פאריס רוצה לשנות מדיניות והקטארים ובראשם הנשיא נאסר אל חלאיפי דורשים מדיניות נוקשה יותר, כפי שהאחרון אף הצהיר בראיון לאחרונה.
ב’אל פאיס’ טענו שפ.ס.ז’ קיימה פגישה עם אביו של ניימאר, שם האב דרש בנו יקבל את מלוא השכר שמגיע לו עד סיום החוזה בין הצדדים – כ-200 מיליון אירו. בפאריס השיבו לו שיהיו מוכנים לשלם את ההפרש בשכר שירוויח בקבוצתו הבאה (המעבר הריאלי ביותר יהיה בהשאלה), כך שיקבל את מלוא הסכום (כלומר אם החוזה בקבוצה הבאה שלו יהיה שווה 100 מיליון, פ.ס.ז’ תשלים 100 נוספים).
עוד נטען בפרסום שלואיס קמפוס יהיה אחראי למהלך שיגרום לעזיבת ניימאר, שבעצמו מאוד לא מרוצה מהמתרחש. הכוכב מרגיש מושפל ורוצה כעת להראות מה הוא שווה בקבוצה אחרת, במטרה לסתום פיות. הברזילאי אף אמר למקורביו שהמטרה הבאה שלו בכדורגל היא לזכות בכדור הזהב בקבוצה שהיא לא פ.ס.ז’.
ב’אל פאיס’ אף ציטטו גורמים בהנהלת פ.ס.ז’, שהתבטאו לגבי היכולת המקצועית של ניימאר: “הוא לא אוהב להתאמן, הוא שיחק עם שלושה או ארבעה קילו עודפים במשך שנה, אבל הוא כן היה משחקני ההתקפה המובילים, שרצו הכי הרבה וניסו לסייע גם בהגנה”.
3 צפייה בגלריה
הכותרת הדרמטית ב'אל פאיס'
הכותרת הדרמטית ב'אל פאיס'
הכותרת הדרמטית ב'אל פאיס'
(צילום מסך)
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)