1 צפייה בגלריה
איתי שגב
איתי שגב
איתי שגב
(עמרי שטיין)
הפועל ירושלים פתחה את הקיץ שלה עם החתמתו של המאמן אלכסנדר דז׳יקיץ׳, ובמועדון פעילים בשוק השחקנים במטרה להשלים את סגל הקבוצה לעונה הקרובה. המועדון מהבירה מעוניין בגבי צ׳אצ׳אשווילי, אותו מכבי תל אביב מעוניינת להחתים על חוזה ארוך טווח ולהשאיל, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, וגם הפועל חולון הביעו בו עניין.
צ׳אצ׳אשווילי טס לארצות הברית למחנה אימונים וליגת הקיץ ובהפועל ירושלים ממתינים לסנטר, לו יש גם הצעה מהפועל חולון, כאשר בינתיים ישנה כוונה להמשיך בהתקשרות עם איתי שגב. אם הקבוצה מהבירה תצליח לשים את ידיה על הכישרון המבטיח, אז דרכו של איתי שגב במועדון צפויה להסתיים.
שגב הגיע להפועל ירושלים בעונה החולפת, ונראה כבר מן הפתיחה כי ישנו חיבור נהדר בין הצדדים. הסנטר ששיחק השנה תחת יותם הלפרין ואורן עמיאל חווה עונה טובה בה העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות לצד חמישה ריבאונדים, 1.1 אסיסטים וחטיפות.
צ׳אצ׳אשווילי שנחשב לאחד מהכישרונות העולים של הכדורסל הישראלי מחוזר בכבדות והעונה במדי הפועל גליל עליון העמיד ממוצעים של 7.9 נקודות לצד 5.2 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים. בתוך כך בירושלים עושים מאמצים כבירים להשאיר את סולימאן בריימו שמחזיק בהצעה גבוהה מאוד המוערכת בכפי שניים מקבוצה ביפן.