2 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
אריק טן האח
(רויטרס)
עידן אריק טן האח במנצ’סטר יונייטד החל היום (שלישי) באופן רשמי, כאשר המאמן ההולנדי החדש של השדים האדומים הגיע הבוקר אל קרינגטון (מתחם האימונים של הקבוצה) להעביר את אימון הבכורה. כבר מהאימון הראשון ניתן להבחין בדרישות הגבוהות של טן האח משחקניו ובעיקר משני כוכבים שפחות הרשימו בעונה החולפת – מרקוס רשפורד וג’יידון סאנצ’ו. האימון הראשון לא כלל את כל שחקני הסגל וחלק נכבד מהם ששיחק בחלון הנבחרות (ביניהם כריסטיאנו רונאלדו) ישובו בשבוע הבא למנצ’סטר.
ראשית, טן האח והצוות שלו הגיעו למתחם האימונים לפני כולם כבר ב-8:00 בבוקר ומהשחקנים הוא ביקש, בדומה לסר אלכס פרגוסון בעבר, להקדים גם ולהגיע ב-9:00 (אולה גונאר סולשיאר אפשר להם להגיע לאימונים עד 10:00). רשפורד ניצפה במהלך האימון בשיחות ארוכות עם העוזר סטיב מקלארן, כאשר המאמן עבד עם סאנצ’ו ועוד מספר שחקנים על הספרינטים שלהם.
מעבר לדרישות שלו מהשחקנים, ההולנדי לא מוותר על תנאי האימון שמבחינתו צריכים להיות האידאליים ביותר לאימון. כאשר הגיע לאימון הבוקר, הורה טן האח לצוות שלו לקצץ את הדשא ל-15 מ”מ בדיוק, על מנת שהשחקנים יוכלו להגיע למהירות הנדרשת מבחינתו בריצה שלהם.
2 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
(רויטרס)
בנוסף, טן האח מעוניין לטפח רוח קבוצתית חיובית חדשה בחדר ההלבשה של השדים האדומים, וכתוצאה מכך התעקש שהשחקנים יאכלו יחד ויישארו ביחד לאחר סיום האימון. אגב, גם בפן הזה פרגוסון הציב דרישות דומות בתקופתו במועדון, אך לאחר שעזב התרבות הזו נעלמה.