2 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(רויטרס)
הסיבוב הראשון בווימבלדון נמשך היום (שלישי) וכמובן שמעל כולם את העניין הגדול משך רפאל נדאל. הספרדי התקשה מאוד במגרש המרכזי, אך חזר לטורניר הדשא בלונדון אחרי 3 שנים עם ניצחון וכרטיס לשלב הבא. שיאן המייג’ורים, שנמצא בשנה אדירה, ניצח 4:6, 3:6, 6:3 ו-4:6 את פרנסיסקו סרונדולו, הארגנטינאי המדורג 41 בעולם שגם ראוי להמון מחמאות על משחק יוצא מן הכלל.
נדאל בן ה-36, שזכייתו האחרונה בווימבלדון הייתה אי שם ב-2010, ניצח את שני הסטים הראשונים למרות יכולת לא גדולה וניכר היה שהמעבר לדשא לא מטיב עמו, ואכן גם יריבו בן ה-23 הרגיש זאת ולקח את הסט השלישי עם כמה נקודות אדירות וממש ללא רגשי נחיתות הוא הציג טניס אגרסיבי מול הטניסאי הגדול מכולם.
גם בסט הרביעי הוא נטל את ההובלה וכבר היה נראה שאנחנו בדרך למערכה חמישית ומכרעת, אולם נדאל כמו נדאל תמיד יודע מתי להתעלות. השור הספרדי הצליח לשבור פעמיים ברציפות ולהשיג את הניצחון המיוחל עם 1:3 במערכות. בכל אופן, גם ללא שלל הטניסאים מהטופ שנעדרים, ביכולת הזו יהיה קשה למדורג 4 ללכת עד הסוף.
מאוחר יותר, קיבלנו את אחד הקאמבקים המרגשים של השנה, כאשר האגדה האמריקאית, סרינה וויליאמס, חזרה אחרי שנה כשקיבלה כרטיס חופשי לתחרות. מי שבעבר שלטה ביד רמה בטניס העולמי והתדרדרה כעת עד למקום ה-1,204 בעולם אמנם נכנעה 7:5, 1:6, 7:6 (7) להרמוני טן, אך הציגה מלחמה אדירה שהזכירה למה התאהבנו בה מלכתחילה. כאמור, לאחר ההפסד במערכה הראשונה, סרינה שייטה בשנייה אך נכנעה בשלישית בשובר שוויון למדורגת 115 וסיימה את דרכה בווימבלדון.
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס נרגשת
סרינה וויליאמס נרגשת
סרינה וויליאמס נרגשת
(רויטרס)