2 צפייה בגלריה
הכרזה החדשה של באיירן מינכן עם קונאמי
הכרזה החדשה של באיירן מינכן עם קונאמי
הכרזה החדשה של באיירן מינכן עם קונאמי
(אינסטגרם)
יממה עמוסה בדיווחים לגבי ברצלונה, שנמצאת בימים מכריעים מבחינתה בשוק ההעברות והיא מקבלת חדשות מסקרנות מכיוונו של רוברט לבנדובסקי. החלוץ, שהיה הפנים של באיירן מינכן בתשע העונות האחרונות, “נשכח” על ידי הבווארים בפרסום ההסכם החדש של הקבוצה עם חברת קונאמי, שמשווקת את משחק הווידאו הפופולרי E-Football.
בברצלונה עדיין משוכנעים ביכולתם לצרף את הפולני, למרות שזה לא יהיה קל או מיידי, כאשר במועדון הקטלוני כבר מכינים הצעה מקסימלית (ואחרונה?) עבור השחקן: 40 מיליון אירו שיוכלו להגיע ל-50 בבונוסים. ב’בילד’ אף דיווחו שנשלחה כבר הצעה בסכום המדובר ועוד חמישה מיליון אירו בבונוסים.
אחרי שבבאיירן דרשו תחילה 50 מיליון אירו והעלו בהמשך את הדרישה ב-10 מיליון אירו נוספים, על פי דיווח בגרמניה אלופת הבונדסליגה שואפת כעת לקבל לא פחות מ-75 מיליון אירו עבור החלוץ שלה, סכום שאינו פורפורציונלי בעליל לשווי השוק שלו.
בנוסף לכן, העיתונאי פבריציו רומאנו דיווח שבארסה עצמה הודיעה ללבנדובסקי על ההצעה בגובה 40 מיליון אירו ובונוסים שהוגשה לבאיירן, כאשר החלוץ אישר מצידו את כוונתו לחכות לקבוצה של צ’אבי. התרחיש האידיאלי מבחינת בארסה ולבנדובסקי הוא שהמעבר ייסגר לפני 12 ביולי, היום בו באיירן חוזרת לאימונים.
בנוגע לשחקנים שעשויים לעזוב, בנוסף למכירתו הצפויה של פרנקי דה יונג למנצ’סטר יונייטד והדיווחים על הסכמה בין הקבוצות על המעבר, בקטלוניה טוענים שבארסה לא שוללת למכור גם את ממפיס דפאיי ואף הציבה תג מחיר עבורו: לפחות 20 מיליון אירו.
הבלאוגרנה מוכנים להקשיב להצעות עבור החלוץ ההולנדי, שנציגיו היו במשרדי המועדון השבוע, כאשר בקבוצה זוכרים היטב שהוא מסיים חוזה ב-2023, ולא היו רוצים לפספס הזדמנות למכור אותו שנה לפני תום החוזה כדי לא לאבד אותו בחינם, במיוחד לאור העובדה ששני שחקני התקפה נוספים מיועדים להגיע לבלאוגרנה.
2 צפייה בגלריה
ממפיס דפאיי. יעזוב את הבלאוגרנה אחרי שנה בלבד?
ממפיס דפאיי. יעזוב את הבלאוגרנה אחרי שנה בלבד?
ממפיס דפאיי. יעזוב את הבלאוגרנה אחרי שנה בלבד?
(רויטרס)
ראפיניה כנראה לא יהיה אחד מאותם שחקנים, למרות שדובר עליו רבות לאחרונה. הברזילאי של לידס צפוי בסופו של דבר להצטרף לצ’לסי, כאשר בבארסה עדיין לא אומרים נואש לגבי אוסמן דמבלה שמסיים את חוזהו רשמית ביום חמישי. המאמן צ’אבי נשאל על הסוגיה על ידי עיתונאי של ‘אל צ’ירינגיטו’, והשיב: “הכול תלוי בו”.
אגב, ז’ואן לאפורטה הגיע בצהריים למשרדי ברצלונה, ייתכן לקראת ההודעה הרשמית הצפויה במהלך היום על סגירת אחת משתי העסקאות הגדולות – על זכויות השידור והמרצ’נדייז. שתיהן אמורות להכניס לבארסה כ-600 מיליון אירו ותהיה לכך השפעה ישירה על הרכש.
בעניין אחר, בצל חתימתו המסתמנת של רפא מארקס כמאמן ברצלונה ב’ במקום סרג’י ברז’ואן שסיים את דרכו, ייתכן שגם חאבייר סביולה ישוב למועדון. ‘הארנבון’ בן ה-40 שמשמש כעוזר מאמן באורדינו מאנדורה, עשוי להתמנות למאמן של אחת הקבוצות בלה מאסיה.