2 צפייה בגלריה
פיל פודן
פיל פודן
פיל פודן
(רויטרס)
בעוד שחקני הכדורגל ממתינים לפתיחת העונה הבאה, רובם מעבירים את הזמן בחופשות. ובכן, בניגוד למהלך העונה, שם אנחנו מקבלים לא מעט סיפורים ודרמות, הפגרה אמורה להיות תקופה רגועה יחסית. עם זאת, באנגליה פרסמו סיפור הזוי במיוחד שלא קורה כל יום.
פיל פודן, שחקנה של מנצ’סטר סיטי, נופש עם הוריו, אשתו ושני ילדיו ביוון. בזמן שהכוכב הצעיר נכנס לטבול בים, אישתו לקחה את המכשיר הנייד שלו והחלה להסתכל בו. כשהאנגלי יצא מהמים הוא הבחין בה, והשניים החלו להתווכח בצורה קולנית לעיניי שאר הנופשים בחוף. למעשה זוגתו, רבקה קוק, לא אהבה את מה שראתה בטלפון הנייד, ואילו פודן לא אהב את העובדה שחיטטו לו בטלפון. אם אתם שואלים את עצמכם עד כמה הוויכוח הגיע לטונים צורמים, בוודאי תסיקו את התשובה מהעובדה שאנשי האבטחה בבית המלון היו צריכים לפנות את פודן ואשתו מהחוף.
לפי הדיווחים, רבקה צעקה עליו "אתה חושב שאני מפגרת? אני לא מבינה למה". פודן לא הגיב והייתה שתיקה מביכה, אותה שברה אשתו כשאמרה "ספר לי הכול. אנחנו לא יכולים להתקדם לשום מקום כי תמיד קורה אותו הדבר". אחד הנוכחים במקום סיפר שהוויכוח היה בגלל אישה אחרת, שאת השיחות עמה רבקה מצאה בטלפון של בעלה. "זה היה ריב רציני, היא צעקה וצרחה. הם היו כאן רק למשך ליום אחד, זה היה ממש אגרסיבי", סיפר עד הראייה.
לאחר הוויכוח הסוער, שני מאבטחים מטעם בית המלון הגיעו כאמור וליוו את פודן ומשפחתו החוצה מהחוף, כשכל המחזה הלא נעים הזה התרחש לנגד עיניהם של שאר המתרחצים בחוף, שלבטח הכירו את אלוף אנגליה מהשנתיים האחרונות.
פודן ידוע כאחד שמעורב בסיפורים לא שגרתיים מחוץ למגרש וזו לא הפעם הראשונה בה הוא נקשר לשערורייה כזו או אחרת. לא מזמן, מאמן הנבחרת, גארת' סאות'גייט, השעה אותו מהסגל לזמן מה, שכן יחד עם חברו מייסון גרינווד, הזמינו כמה נשים לחדר בבית המלון בזמן שהיה איסור על כך עקב מגפת הקורונה. סיפור נוסף קרה בהפסד הדרמטי 3:2 של סיטי לטוטנהאם, שבסופו לא הצליח האנגלי לשמור על איפוק ורץ לאוהדי התרנגולים שהקניטו אותו ואף פגע בפניו של אחד מהם.
2 צפייה בגלריה
פיל פודן. גורש מהחוף
פיל פודן. גורש מהחוף
פיל פודן. גורש מהחוף
(רויטרס)