2 צפייה בגלריה
בצרות. ג'רארד פיקה
בצרות. ג'רארד פיקה
בצרות. ג'רארד פיקה
(רויטרס)
ג'רארד פיקה ידע ימים יפים יותר. בלם ברצלונה ממשיך לככב בכותרות ובעניינים שלא ממש קשורים לכדורגל, והפעם פרשת הסופרקופה הספרדי שהועבר לערב הסעודית שוב צצה ומסבכת את הקטלוני בן ה-35 ואת יו"ר ההתאחדות המקומית, לואיס רוביאלס. עכשיו אלו כבר לא רק חשיפה בתקשורת וחילופי האשמות, אלא בית המשפט בספרד שנכנס לתמונה אחרי שהוגשה תלונה נגד השניים.
כזכור, לפני חודשיים וחצי נחשף שהחברה בבעלות פיקה תכניס 24 מיליון אירו מהעברת הסופרקופה בשל עמלה ותיווך בין ההתאחדות לסעודים. שיחות בין הבלם לרוביאלס דלפו לתקשורת הספרדית וכעת מתברר שבית המשפט בוחן תלונה שהוגשה בעניין לפני כחודש, מה שהוביל לנקיטת הליכים נגד השניים.
מי שהגיש את התלונה הוא מיגל אנחל גלאן שעומד בראש המרכז להדרכת מאמנים בספרד, והחשד הוא רישום כוזב ושחיתות, לכאורה, במהלך שיתוף הפעולה בין פיקה לרוביאלס. מעבר לכך, הממצאים שהתגלו עד עכשיו יועברו למשרד התובע בספרד כדי לבחון האם ניתן להמשיך בהליכים, מה שכמובן צריך להדאיג את פיקה ורוביאלס.
2 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
(רויטרס)
גלאן ביקש מבית המשפט לזמן "בדחיפות" את השניים כחלק מחקירת הפרשה. לפי התלונה שלו, פיקה ורוביאלס שיתפו פעולה כדי להעביר את הסופרקופה לסעודיה בתמורה לאותם 24 מיליון אירו כשהם מסתירים את עניין העמלה מאחורי חברת צד שלישי. כאמור, אותה חברה שקיבלה את העמלה נמצאת בבעלות פיקה.
אין ספק שבברצלונה לא מתלהבים מכל הסיפור אחרי שכבר דווח שצ'אבי הבהיר לפיקה שהוא לא מתוכנן להיות שחקן הרכב בעונה הבאה, בין השאר בגלל הפציעות וענייניו מחוץ למגרש.