1 צפייה בגלריה
פייר קורנו
פייר קורנו
פייר קורנו
(לה ליגה, שחר גרוס)
מכבי חיפה ממשיכה לחזק את הסגל שלה לקראת העונה הבאה ואחרי שהחתימה את ינון אליהו, דניאל סונדגרן וניקיטה רוקאביצה, האלופה תצרף בקרוב לשורותיה גם את המגן השמאלי פייר קורנו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ONE. הצרפתי נחת בארץ, יעבור היום (רביעי) בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצה, כאשר הוא יעמוד לרשותו של ברק בכר במחנה האימונים של האלופה בהולנד, לשם השחקן צפוי להצטרף בקרוב.
בינתיים, באוביידו – הקבוצה ממנה מגיע קורנו לחיפה – כעסו אחרי שראו אותו במדים הירוקים. במועדון הספרדי צייצו בטוויטר בתגובה: “מה עם קצת כבוד? כרגע הוא שחקן שלנו. תודה”.
קורנו מתנשא לגובה של 177 ס"מ, דומיננטי כמובן ברגלו השמאלית אך גם יודע לשלב את רגלו הימנית בפעולות קבלת הכדור והכדרור. מצטיין בעיקר בפעולות עם הכדור בחלק המגרש של היריבה, בכל הקשור לאיכויות טכניות ביכולות הכדרור, העברת כדורי רוחב מוקדמים לתוך הרחבה במשחק שוטף וגם הגבהות במצבים נייחים.
הוא בישל העונה שלושה שערים בליגה כשהוא צובר 2,450 דקות ב-32 הופעות. עוד לפני כן, המגן השמאלי הצרפתי שיחק בעונת 2020/21 בסבאדאל שגם היא מהסגונדה, אז רשם עונה מצוינת ובה בישל שישה שערים, צבר 2,195 דקות ב-29 הופעות. בעונות 2018/19 ו-2019/20 שיחק בקבוצת המילואים של ריאל אוביידו ואיביזה בהתאמה, כאשר שתיהן היו בליגה השלישית בספרד.