2 צפייה בגלריה
עומר גולדשטיין  (מערכת ONE)
עומר גולדשטיין  (מערכת ONE)
עומר גולדשטיין (מערכת ONE)
(באדיבות ג'ין קיטוקו)
הרוכב הישראלי של קבוצת ישראל פרמייר טק, עומר גולדשטיין, שהיה אמור לפתוח מחרתיים (שישי, 1.7), את תחרות הטור דה פראנס היוקרתית, נאלץ לוותר על השתתפותו בטור לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת במהלך טיסה בדרכו לטור בקופנהאגן. את מקומו של עומר בהרכב לטור יתפוס הרוכב הקנדי של הקבוצה ג׳י בויווין.
מחר תתקבל ההחלטה באשר לרוכב השמיני והאחרון בהרכב הקבוצה לתחרות, לאחר שיתקבלו תוצאות בדיקות הקורונה המעודכנות של הרוכב הדרום אפריקני דריל אימפיי. במידה ואימפיי לא יקבל את אישור הצוות הרפואי - יהיה זה הרוכב הישראלי גיא ניב שיחליפו ויזנק לטור דה פראנס השני שלו.
עומר גולדשטיין, קיבל כצפוי את ההחלטה באכזבה וכאב רב: ״כואב לי מאוד. האמנתי שאני עומד לתת הופעה בלתי נשכחת בטור דה פראנס הזה. זהו מפח נפש קשה עבורי ואני מתקשה להאמין שזה קורה לי”.
2 צפייה בגלריה
הטור דה פראנס
הטור דה פראנס
הטור דה פראנס
(רויטרס)
עוד הוסיף גולדשטיין: “אבל עם כל הכאב, אני מבין את השיקולים של הקבוצה שלא רצתה לקחת סיכון כפול: גם לאבד רוכב - ולסכן את בריאותם של רוכבים אחרים בקבוצה אם אכן יתברר שאכן נדבקתי בקורונה״. כאמור, הטור דה פראנס יוזנק בקופנהאגן ביום שישי וישראל פרמייר טק תופיע בו בפעם השלישית בתולדותיה.