3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
הערב (חמישי, 21:30) תשחק נבחרת ישראל בחוץ מול פולין במסגרת חלון הנבחרות הנוכחי במוקדמות המונדובאסקט. החבורה של גיא גודס, שמתכוננת למשחק החשוב, ערכה היום אימון מסכם לקראת ההתמודדות וגם סיירה באתרים המוקדשים לזכר השואה במדינה.
מאמן הנבחרת, גיא גודס, דיבר לקראת המשחק: “נצטרך לנצח בדברים הקטנים. לשמור על הכדור, לסגור ריבאונד, ירידה טובה להגנה, לשחק בהתקפה מרווח ובסבלנות, וככה בעצם להגיע לזריקות קלות ומתוכננות”.
עוד הוסיף המאמן: “אבל יותר מהכול, להלחם. מושלם זה לא יכול להיות בחלונות כי כל אחד מגיע במצב אחר ולכל אחד יש את הסגנון שלו. אבל רוח הלחימה והביחד ישפיעו. חייבים להיות חזקים מנטלית ולדאוג לנצח כל רבע ורבע. המטרה זה לנצח ביפה או בלא יפה, אבל לנצח”.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
על הסיור שעברו באתרי מורשת יהודיים בפולין, אמר: “חשוב לראות מה העם שלנו עבר. אני תמיד אומר לחבר’ה שבלי עבר אין עתיד. זה יושב לכולנו בראש מה שראינו היום, ואני אמרתי להם לקחת את שזה למקום החיובי והעוצמתי ולחשוב על זה במהלך המשחק”.
כוכב הנבחרת, תומר גינת, דיבר גם הוא לקראת המשחק: “אני מרגיש טוב. טוב לחזור לראות את כולם, להיות ביחד ולהתכונן למשחק הזה. כמו תמיד חלון נבחרת זה דבר שהוא שונה. אנחנו מבינים את החשיבות הכי טוב שאפשר. גיא והצוות הכינו אותנו כמה שיותר טוב. מקווה שנחזור לארץ עם ניצחון”.
3 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
תומר גינת
(לילך וויס-רוזנברג)
על הסיכויים לנצח אמר: “כן, הסגל של פולין שונה וחזק יותר ממה ששיחק נגנדו בדרייב אין בנובמבר. אבל גם אנחנו מחוזקים בשחקנים שלא היו איתנו בפעם הקודמת. יש לנו מפתחות הגנתיים והתקפיים כדי לנצח מחר. זה יהיה קשה אבל מקווים לעמוד במשימה”.
בסגל הנבחרת שפורסם הערב, יפתח זיו ועוז בלייזר נותרו בחוץ, בעוד נכללו: גל מקל, תמיר בלאט, ים מדר, ג’ון דיברתולומיאו, בר טימור, רפי מנקו, יובל זוסמן, גיא פניני, נמרוד לוי, תומר גינת, רומן סורקין ועידן זלמנסון.
על הסיור הוסיף גינת: “רגעים לא פשוטים, זה אף פעם לא קל. אמנם רובנו עשינו את זה במסגרת הבית ספר ואף פעם המראות האלו לא קלים. מקווים לנצח על אדמת פולין ולחזור לארץ מאושרים”.